The Diary Game Better Life / 29 Ağustos Günlüğüm

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20210830-WA0019.jpg

Sabahı kuşlarla selamlayıp güneşin doğuşunda gökyüzünün değişimini izledim. Bu öneri en yakın arkadaşımdan aldığım iyi hissetme ritüeli idi. Yaptıktan sonra kendimi iyi hissetmiştim. Ritüel tamamlandıktan sonra gidip kendime kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Kahvaltı günün en önemli öğünü.

IMG-20210830-WA0021.jpg

Kahvaltıyı güzel ve yavaş yavaş yaptıktan sonra mutfakta tek bir düzensiz kısım kalmayana kadar özenle gözden geçirdim. Öğlen yemeği için yemeyi palanladığım patlıcanlı sebze yemeği için gerekli malzemeleri almak üzere marketin yolunu tuttum.

IMG-20210830-WA0022.jpg

Yolda bir sürü sokak kedisi ile karşılaştım. Bir sürü kediyi durup sevdim. Yol çok uzun olmadığı için yürümeyi seçmiştim. Otomobilimin bakımda olduğunu düşürsem başka çarem yoktu zaman. Yolda ilerlerken telefonum çaldı arayan arkadaşım akşam bir parti olduğunu gelmek isteyip ismeyeceğimi soruyordu.

IMG-20210830-WA0020.jpg

Bir planım olmadığını gelebileceğimi söyledim. Akşam için giymeyi planladığım birkaç elbise için market alışverişime ek kıyafet mağazalarına bakmaya karar verdim.Uzan uzun mağazaları gezdikten sonra kendime bir elbise bir ayakkabı bir de yeni koku aldım. Alışveriş merkezinin evimin yakınlarında olması büyük şanstı. Akşam ki parti için alışverişi tamamladıktan sonra öğle yemeği malzemelerini aldım ve yola koyuldum. Yemek ve parti için her şey tamamdı.

IMG-20210830-WA0018.jpg

Yemekten sonra telefonum çaldı. Arayan arkdaşımdı beni kahve içmeye davet etmişti. Yakınlardaki taksi durağını arayıp taksi çağırdım. Çok beklemeden gelen taksiye binip arkadaşımın evine gittim. Arkadaşım güler yüzlü karşıladı. Kahveler harikaydı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim ☺️

Sort:  
 3 years ago 

Güne başlama ritüleniz harika şans vermeli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33