Bir türk kahvesinin 40 yıl hatrı vardır

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese selam. Güzel günler yakındır. Herşey en kısa zamanda düzelir inşallah. Kovid, yangınlar, ekonomik sıkıntılar bir an önce düzelsin insanlar nefes alsın.

Screenshot_2021-08-03-17-45-32-081.jpg

Kendime bir kahve yapıp balkona çekildim. Kahvenin 40 yıl hatrı var da o hatra değecek insan var mı düşündüm. Yok arkadaşlar kahvenin hatrı var ama o hatra değecek insan yok. Tecavüzler, sabotajlar, saldırılar o kadar kötü bir dünyaya büründük ki artık hiç bir şeyin hatrı yok.

Kahvemi içerken biraz sosyal medyada vakit geçireyim dedim. Takip ettiğim tüm herkesin storyleri yangınla alakalı. Özellikle İbrahim Çelikkol un eline itfaiye hortumunu alıp yangının bizzat içinde söndürmek için mücadele etme görüntüleri. Böyle şeyleri gördükçe ileriye yönelik umutla bakıyorum.

Screenshot_2021-08-04-13-56-29-936.jpg
Kaynak

Helikopter yok uçak yok diye tartışmalar yaratma zamanı değil. Zaman yardımlaşma zamanı. Önce bu beladan bir kurtulalım. Sonra tartışılacak ne varsa tartışılır.

Allah hepimizin sonunu hayr etsin 🙏

Sort:  

Ben de kahve sevenlerdenim. Kahve candır.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57946.22
ETH 3059.94
USDT 1.00
SBD 2.34