Hayatın ve Doğanın Oyunları// Games of Life and Nature

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi; nasılsınız, iyi olmanızı mutlu olmanızı herşeyden çok temenni ediyorum. Ben şahsen monoton hayatın temel taşı olan çalışma, yorulma, dinlenme ve tekrar çalışma döngüsünden bıkmaya başladım. Steemit’i kullanmaya başladığımdan beri sosyal medya alışkanlığım da azaldı. Orada harcadığım vakti Steemit’te harcamaya başladım. Şunu farkettim ki Steemit’te diğer sosyal medya araçlarına nazaran kendimi daha çok geliştiriyorum ufkum daha açık oluyor. Bir fotoğraf çekerken bile öyle selepati değil de daha dikkatli, daha detaycı ve daha özenli davranmaya başladım. Bu diğer unsurlar için de geçerli tabi. Bütün bunları yaparken verdiğin emeğin karşılığı almak da cabası tabi daha anlamlı kılıyor herşeyi. Şu an Muğla Marmaris’te ikamet ediyorum ve bir firmada çalışıyorum. Canım sıkıldıkça ve boş kaldıkça birşeyler yazmaya, fotoğraf çekmeye çalışıyorum. Malumunuz bu aralar havalar biraz bozuldu. Ama her iyinin içinde bir kötü her kötünün içinde bir iyi olduğunu kulak arkası etmemek gerekir tabi :) Hava kötü bile olsa anı yakaladın mı ortaya göze hoş gelen şeyler çıkabiliyor elbette. Burada bugün tabiri caizse dört mevsimi yaşadık bu anları siz kullanıcılarla paylaşmak istedim.

38B07EB6-998B-48BC-AC4E-2EF945D74925.jpeg

Sabahın erken saatlerinde bir sağanak bir sağanak bu hava iki hafta açmaz dedik :)

091C3632-4361-49AB-A205-997523F07F06.jpeg

Daha sonra yağış durdu, ortalık biraz durgundu ama hava halen kapalıydı. Ofiste oturuyordum hem ısınıyordum hem elimdeki işleri bitirmeye çalışıyordum.

9ED4C541-B055-4E39-948D-967789A364D9.jpeg

Bi an güneş açtığını farkettim dışarı çıktım ve görsel tam olarak böyle mevsimden mevsime geçiş dediğin böyle olur hemde olduğun yerde :) Özellikle bu fotoğrafta aklıma eski sürüm windows’un arka olan görseli geldi tabi bu ondan bi tık ötede bence :)

75FB6AC9-3B5D-4D6E-8BF8-93A287A0FB62.jpeg

Bu bulutlar, karşı dağın yeşilliği, suyun mavisi ve berraklığı böyle ütopya diye tabir edilen yerdeymişim gibi hissettim muhteşem gerçekten.

D4766544-E465-4F07-939B-40C27D1970A0.jpeg

Güzel Ülkemin Güzel ilçesi Marmaristen çektiğim güzel kareler benim için huzur dolu görseller. Bunları sizlerle paylaşmasam olmazdı.

Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hepinizi saygıyla selamlıyor, sevgiyle kucaklıyorum. Esenlikle kalın🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62835.77
ETH 3392.04
USDT 1.00
SBD 2.50