Günaydın Steemit Türkiye Ailesi

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Günaydın, işinde gücünde olanlara kolaylık, benim gibi yolda olanlara hayırlı yolculuklar ve herkese mutlu pazarlar diliyorum.🙏🏻

Sort:  
 3 years ago 

Günaydın

 3 years ago 

gönderilerinizi biraz daha özenli ve kaliteli yazmanızı tavsiye ederim. Bu şekilde kaliteli seçilmek için kurallara uymuyorsunuz.

 3 years ago 

Biraz özel sorun ve sıkıntılarım vardı @svm038. Elbette paylaşım yaptığım zaman özen gösteriyorum ama son zamanlarda sorunlarımdan ötürü pek paylaşım yapamadım yaptığımda trail boş geçmesin dedim. Elimden geldiğince paylaşım yapmaya devam edeceğim.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. kaliteli seçilmek için kuralları okumalısınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. club5050 ye uyduğunuzdan emin olunuzAktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62907.89
ETH 3379.73
USDT 1.00
SBD 2.50