Midye Boncukla Bileklik Yapımı

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit-Türkiye ailesi;

Öncelikle Steemit-Türkiye'de ki ilk postum ve Türkçe olarak hazırladığım ilk postum olduğu için biraz heycanlı olduğumu belirtmek istiyorum. Umarım burada daha aktif olarak biribirimizin büyümesine katkıda bulunuruz.

Pandemi dönemini büyük oranda evde geçirdiğimden olsa gerek el işlerine ilgim kat be kat arttı diyebilirim. Öncelikle belirtmek isterim ki çıkan ürünlerden çok bir şeyler üretme aşaması beni daha fazla mutlu ediyor. Ayrıca el işleri ile vakit geçirmek ruh sağlığıma da çok iyi geldi. Bugün menü de yazın sahilde sıklıkla görebileceğiniz midye bileklikler vardı:)

Yapım aşaması oldukça basit olan bu bileklikleri boncukcudan aldığım boncuklarla piyasa fiyatının neredeyse beşte biri fiyatına mal ettim.

image.png

Bu benim ilk bileklik çalışmam olduğu için boncukları satın alırken biraz fazla kaçırmış olabilirim:) Fakat bu bilekliklerden güzel birer hediye olacağını düşündüğüm için arkadaşlarıma da hazırlayacağım.

image.png

Ben bu bileklikler için krem rengi mum ip kullandım ama renkli iplerle de çok güzel bileklikler ortaya çıkıyor.

image.png

Bilekliklerin yapılışı ise oldukça basit sanırım anlatması yapmasından daha zor :) Öncelikle istediğimiz uzunlukta iki parça ip kesip midye boncuğun sağ ve sol taraflarına birer düğüm atarak bağlıyoruz. Sonra aralarına zevkimize göre renkli boncukları ipten geçirerek düğümlüyoruz. Tezgahlarda gördüğüm kadarıyla turkuaz rengi boncuklarla yapılan bileklikler de oldukça popüler.

image.png

Boncuk dizimi bittikten sonra asansör yöntemi ile kilitleyerek bilekliğimizin yapımını tamamlamış oluyoruz. Ve bilekliğimiz kullanıma hazır :)

image.png

Sort:  

Ellerinize saglik...çok hoş olmuş.

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Ellerinize sağlık. Kibar güzel bir bileklik olmuş.

 3 years ago 

Teşekkür ederim Canan Hanım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57983.67
ETH 2465.71
USDT 1.00
SBD 2.41