Filenin Sultanları Avrupa Şampiyonasında

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese selam,

Ülkemizde en popüler spor futbol ve maalesef futbol dışındaki diğer branşlar çok ilgi çekmiyor. Hatta bu branşlar amatör branş olarak adlandırılıyor ki ben bu tabire çok karşıyım. Sonuçta bu insanlar profesyonel seviyede spor yapıyor. Bu tabir ülkemizin diğer branşlara olan tavrının açık bir göstergesi olabilir. Futbol dışında en başarılı olduğumuz takım sporları ise şüphesiz basket ve voleybol. Kendi adıma bu iki branşı takip etmeyi çok daha seviyorum. Bende bugün ülkemizin yüz akı A Milli Kadın Voleybol Takımızdan bahsetmek istiyorum.

image.png
Kaynak

A Milli Kadın Voleybol Takımımız şuan Dünya sıralamasında dördüncü, Avrupa sıralamasında ise birinci ve son olimpiyat beşincisi. Gurur duymamak elde değil. Şuan takımımız Avrupa Şampiyonası maçlarını oynuyor ve dilerim yüzümüzü kara çıkarmayacaklar.

Takımımız oldukça genç ve gelecek vadeden oyunculardan oluşuyor. Takım kaptanımız Eda Erdem Dündar ve Meryem Boz ise tecrübeli oyuncularımızdan.

Bu yazıyı yazarken takımımız Avrupa Şampiyonasında ki ilk maçında Romanya karşısında 3-1 lik bir galibiyet elde etti. Bugün ise Ukrayna'ya karşı ikinci maçına çıkacak. Bu turnuvanın son ikincisi olan millilerimizden final veya en kötü ihtimalle madalya bekliyorum.

Milli takımıza başarılar dilerken Türk kadınının gücünü tüm dünyaya gösterdikleri için bir de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Sort:  

Tamamen katılıyorum artık basketbol ve voleybolun da sporcularımızın iyi işler çıkarması sonucu daha çok takip edildiği izlenimindeyim. Filenin Sultanları ise gururumuz💪 harika sezon geçiriyorlar, heyecanla bekliyoruz ❤️

 3 years ago 

Aynen canım başarı arttıkça ilgi de artıyor 🙃

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38