#Club100 - The Diary Game Better Life - Kedili ve Köpekli 🐶🐱🫠

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabalar;

Bayram sonrası hayat normale dönemye başlarken yeni bir haftaya giriş yapmış bulunduk. Zaman gerçekten su gibi akıp geçiyor. Ben bayram için geldiğim @busraca'lardan hala gitmedim. Misafirlik devam ediyor yani. Burası köy olduğu için burada şehir hayatında bulamadığım şeylerin tadını çıkarmaya başlıyorum. Bunlardan en başlıcası ise hayvan dostlarımız.🐈🐕

Bugün köyde oldukça sıradan bir gündü yani tam kafa dinlemelik huzurlu bir gündü diyebilirim😊. Neredeyse 1 haftadır yağmurlu ve oldukça soğuk bir hava vardı. Bu nedenle de köydeki günlerim evden çıkmadan geçiyordu. Bugün nihayet güneşli ve sıcak bir hava bulunca bende evin yanlarında yürüyüş yaptım.

IMG_20220509_183532.jpg

Köyümüzün en sevdiğim yeri olan dere yolu

Kıştan henüz çıktığımız için ağaçlar tam olarak yeşermemiş fakat gene de yeşi hakim olmaya başlamış. Ancak yağmur dolayısıyla yerler oldukça çamurlu. O yüzden köy planlarıma arasında olan bisiklet sürmeye henüz başlayamadım.

Yeni yeşermiş arpalar🌾

Minik dostumuz Efe


Yürüyüş esnasında Steemit için fotoğraf çekmeye çalışırken dayımların köpeği Efe de beni yalnız bırakmadı. Hatta dikkatli bir şekilde fotoğraf çekerken üstüme atladı ve beni birazcık korkuttu. Sonra da yürüyüş boyunca yanımdan ayrılmadı. Efe genç olduğu için çok hareketli ve asla yerinde durmuyor.

IMG_20220509_184018.jpg

Yaşlı kurt Duman

Eve dönüş yolunda ise Duman'ın yanına uğradık. Duman'ın tam olarak yaşını bilmiyoruz fakat en az 13-14 yaşında. Uzun zamandır ailemizde olduğu için herkes tarafından sevilen bir köpek. Benim için de Duman'ın yer apayrıdır. Artık iyice yaşlandığı için eskisi kadar enerjik değil fakat onun varlığı bile yetiyor. Duman'a biraz mama verdim ve iştahla yedi. Eve geldiğimde ise kedilerle oynadım.Tam hayallerimdeki gibi bir gün yani bir yanda kediler bir yanda köpekler. Bu arada Efe ve Duman'ın arası kedilerle çok iyi. Aksi takdirde sıkıntı yaşayabilirdik.

IMG_20220509_234519.jpg

Kara kız Civcivleri dikatle incelerken🐥

Akşam ise evde mini minnacık misafirlerimiz vardı. Yengem yumurtadan yeni çıkmış civcivleri eve getirmişti. Kara kızımız ise bir yandan merakla civcivleri incelerken bir yandan da civcivlerden korktu😄. Kara kız kuzenimle evde yaşadığı için köy hayatına alışkın değil. Yeni yeni dışarı salmaya başladık. Gündüzleri dışarıda oyun oynayıp akşamları evde sıcacık yatakta uyuyor. Henüz tam olarak dışarıya alışamasa da dışarıda olmaktan da memnun gibi görünüyor. Şimdide Kara kızın mırıltısı eşliğinde yazımı yazıyorum.

Benim günüm bu şekilde sakin ve huzur dolu geçti. Umarım sizlerde secdiklerinizle huzurlu ve mutlu bir gün geçirmişsinizdir.

İyi geceler😊

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49