#Club100 - Ters Ev 🏠 Gezimiz

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese mutlu günler;

Bugün sizlere Ordu gezimiz esnasında ziyaret ettiğimiz Ters Ev'i🏠⬇️ ⬆️anlatacağım. Aslında Ordu planlarımız arasında Ters Ev ziyareti yoktu. Önceliğimiz teleferik🚠 ile Boztepe'ye çıkmaktı. Fakat Ters Ev'in yeri de hemen Boztepe teleferik girişi yakınında olduğu için buraya kadar gelmişken burayı da görelim dedik. Ters Ev adından da anlaşılacağı üzere klasik bir evin 180 derece ters çevrilmiş hali. Bu evlerden farklı şehirlerde de olduğunu biliyorum ancak daha önce hiç gitmemiştim. Hatta yaşadığım şehir Antalya’da da aynı dizayna sahip bir Ters Ev var. Fakat bana Antalya yerine Ordu’daki Ters Evi görmek nasip oldu.

IMG_20220427_124641_491-min.jpg

Ters Ev önünde ben

Buraya hazırlıksız geldiğimiz için nasıl fotoğraflar çekineceğimizi bilemedik. Eminim ki doğru açıları bulsaydık çok eğlenceli fotoğraflar meydana çıkardı.

Ters Ev'in mutfak ve yemek odası

Ters eve giriş ücreti geçen ay 15 TL idi. (Yaklaşık 3,4 Steem). Malum fiyatlar her şeyin fiyatı günden güne arttığı için giriş ücreti hala aynı mı bilemiyorum🤷🏻‍♀️.

Buradaki Ters Ev iki katlı. Evde salon, mutfak, yatak odası, çocuk odası, tuvalet ve banyo var. Ayrıca bir evde aklınıza gelebilecek hemen hemen her şey bu ev içerisine dizayn edilmiş. Ev tam olarak düz bir zemin üzerinde olmadığı için bana biraz baş döndürücü geldi ve hızlıca turladıktan sonra çıktık.

IMG_20220427_124429_857-min.jpg

@busraca ile selfie çabalarımız😆

Yol arkadaşım ise sevgili @busraca idi. Kendimizce birkaç poz çekinmeye çalıştık fakat belirttiğim gibi doğru açıları bulamadığımız için çok anlamlı kareler yakalayamadık.

IMG_20220427_124705_909-min.jpg

Ters Ev

Sadece evin içini çektiğim fotoğraflar için ise Google fotoğrafların ters olduğu için uyardı. Bu fotoğrafları otomatik düzeltti. Bu duruma biraz güldüm😅

Açıkcası çocukların daha çok ilgisini çekebilecek olan bu evler en azından bir defa görülmeye değer.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bundan sonraki postlarda görüşmek üzere🤗

Sort:  

Benim memlekette de var ana henüz bende gezmedim.

 2 years ago 

Yakında olunca insan hep erteliyor zaten🤭

Aynen☺️

A beautiful place with upside down makes a tourist attraction

 2 years ago 

Thank you so much☺️

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Hi, @ozenozge
This post has been published in the latest edition of Steem Travel Magz. Thanks for sharing quality travel post. We become more aware of beautiful tourist spots around the world.
🥰

 2 years ago 

Thank you for the publishing 🥰 It was a pleasure to read the special edition of Steem Travel magazine

You are welcome dear
🥰🥰🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65