Kendini tanıtma ilk yazı İntroducemyself Türkiye

in Steemit Türkiye3 years ago

İMG 34.png

Benim adım Dilan Yozgatta yaşıyorum. Sosyal medyadan steemti duydum. Anı ve not defteri durumuna çok hakimin o nedenle steemt benim içim yeni heyecan olacak. 24 yaşındayım ailemle beraber yaşıyorum.

Sort:  
Loading...

merhaba hoş geldiniz steemit paltformuna :)Kayıt formu ve trail ayarlarınız için lütfen telegram adresimize katılın.

https://t.me/joinchat/RZlEs3pyQws1OGI0

Kayıt formu buldum yaptım. Şimdi Trail yapacağım.

 3 years ago 

Hoşgeldiniz :)

 3 years ago 

Hoşgeldiniz :)

Merhaba @ordilan,
Steemit Dünyasına ve Steemit Türkiye Topluluğumuza hoş geldiniz.

Size iyi eğlenceler ve bol şans dilerim.
Saygılarımla.

 3 years ago (edited)

merhaba hoşgeldiniz.

Hrehangi sorunuzda bize ulaşabilirsiniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60699.16
ETH 2352.47
USDT 1.00
SBD 2.52