Güzel bir gündü (Anılarım Steemit Diarygame)

in Steemit Türkiye3 years ago

redmi91.png

📢Güzel bir gündü (Anılarım Steemit) Diarygame

Herkese merhaba güzel günümden kesitleri ve güzel anları sizlerle paylaşacağım. Umuyorum ki
beğenirsiniz

Çok yakından tanıdığım üniversite arkadaşım ile güzel bir gün geçirdik. Bu vesile ile Steemite güzel bir başlangıçta yaptım. Daha önce planlamıştık bu güzel günü. Öğleden sonra arkadaşım emrah ile buluştuk. Ben kahvaltı yapmadığım için kahvaltı yaptık. Daha sonrasında bir kebapçıda bulduk kendimizi akşam üzeri olmuştu. Kebapçıda yemeği yedik sonra Türk kahvesi içtik.

redmi93.png

Eskilerden bahsettik ne anılar yaşamışız diyor insan kendi kendine. Arkadaşımında bir huyu var buluştuğu herkse çiçek alıyor. Bende bu nazik davranışı karşısında mutlu olmadım değil tabi.

Bazen küçük düşünceler de çok önem arz ediyor. 6 senedir tanıyorum bu arkadaşımı dört dörtlük insan diyebilirim. Her konuda ona çok güveniyorum. Kendisi de muhasebecilik okuyor.

Daha sonra kafede oturup iş hakkında konuştuk. Hem oluyor hemde internet üzerinden ticaret yapıyordu. Bende onu hep destekliyorum.

redmi454.png

Kafeden çıktık açık hava konserine gittik mini konser de diyebiliriz. Konserde çok eğlendik diyebilirim. Konserleri ikimizde seviyoruz.

Konser çıkışı sağolsun beni eve bıraktı arabayla. Annem babamda tanıyor emrahı tam eve bırakıyordu. Annemle karşılaştık annem eve çaya davet etti. Geç oldu diyerek gelmedi.

Eve geldim annem babamla sohbet ettikten sonra odama gittim. Her zamanki günlük anılarımı kağıda döktüm. Ardından uyku bastırdı ve uyudum.

Sort:  

quality post (1).png

Merhaba , Steemit-Türkiye Topluluğunda kaliteli gönderi seçildiniz. Topluluğumuzda aktif olmaya devam ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63422.01
ETH 2688.96
USDT 1.00
SBD 2.58