Bir Adanalı nın karla imtihanı

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba arkadaşlar geçen sene den kalma bir fotoğraf bugün karşıma geldi. Havanın soğuk olduğu bugünlerde paylaşılması pek manidar

IMG_20210119_082823.jpg
Normalde kar görmüştüm fakat arabayla kar da yolculuk yapmamıştım . Benim için büyük ve yeni bir deneyim oldu hem arabam hemde ben karla mücadelemiz biraz zor oldu ama üstesinden geldik. Bu mücadele bana karlı havalarda toplu taşımanın daha iyi olduğunu öğretti.

Sort:  
 3 years ago (edited)

Yillar once ehliyet sinavina hazirlanirken esim calisma yapmak icin kara gomulu arabayi cikarmak icin saatlerce ugrasmisti. Okullar tatil olmustu arabalar yollarda kalmis insanlar saatlerce evlerine yurumek zorunda kalmisti. Allah kolaylik versin. Kar cocuklar icin eglence ayni zamanda bereket ama tabi zoruklari da var.🤲😊

 3 years ago 

Arabada zor sürülüyor heleki lastikler eskiyse

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64294.64
ETH 3491.72
USDT 1.00
SBD 2.53