The Diary Game - Better Life/ Bugün..

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba, Bugün sabah saat 8 gibi uyandım. Kendime gelebilmek için bir kahve hazırlayıp iş için evden çıktım. Genel de kahvaltı yapmıyorum kahve ile geçiştiriyorum. Kahvaltı için sabahları çok vaktim olmuyor. Kalkar kalmaz iştahım da olmuyor o nedenle sadece kahve ile geçiştiriyorum.

IMG_20210610_202801.jpg

Evden çıktıktan sonra iş birliği yaptığımız mekanları dolaştım.. Dolaşmaya karaköyden başladım.

Burada mekanlar yavaş yavaş hareketlenmeye başladı. Eskisi kadar yoğun kalabalık olmasa da ufaktan hareketlenmeler başladı.

IMG_20210610_205151.jpg

İşten biraz erken çıkıp Lady rutin kontrol için veterinere götürdük. Beslenme bozukluğu yüzünden biraz sık rahatsızlanıyo. Yine bir umut mama değişimi yaptık bakalım..

IMG_20210610_202625.jpg

Veteriner çıkışı eve uğrayıp birşeyler atıştırdıktan sonra Lady i arkadaşlarının yanına oynaması için götürdüm. Burada biraz vakit geçirdikten sonra yemek için eve geçtik sonunda dinlenme umuduyla.

IMG_20210610_202503.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ederim!

Sort:  
 3 years ago (edited)

Güzel bir gün geçirmişsiniz.Emeğinize sağlık :)

 3 years ago 

Bu eşimin hesabı canım, o yazdı 😂😂🤍💗🌈

 3 years ago 

Kuzum iyorum yaparken posttaki isme hiç bakmadım ki😅 miniklady olarak post paylaşım link bölümünde görünce senin yazın diye yorum yapmıştım. 🙃

 3 years ago 

Allah'tan anladın 😀

 3 years ago 

Çok tatlısın 😍🌈 anladım zaten öyle olduğunu 😂🤍🐰

 3 years ago 

Sen de öylesin canımmm 😍.

çok teşekkür ederim :)

 3 years ago 

Rıfkı nerde? Gözlerim onu aradı bicirik. Niyazi sıkı bir takipçin var artık 😀

Her yerdesin Kardeşim :)

merhaba;

Steemitte aktif olduğun için teşekkür ederiz.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69371.89
ETH 3768.85
USDT 1.00
SBD 3.71