STEEMİT TÜRKİYE YARIŞMA #7 Steemit bana neler kazandırdı ? 🙏🌼❤️🧚

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba canım Steemit bugün burda olma amacım herzamankine göre birazcık daha farklı sanırım.
Bu platformun bana neler kattığını hayatımda neler kazandırdığını anlatmak için buradayım.
Tabiki kimin tavsiyesiyle olduğunu da söylemeden geçmek istemem.
Ben bu platforma kuzenim @rumeysaozer tavsiyesiyle katıldım.
Katıldıktan sonra karışık geldi ve yapamayacağımı düşündüm.
Sonrasında kendime sen istersen yaparsın dedim ve bu cümleyle başbaşa kaldım.
Çünkü biz insanların yapmak isteyipte yapamayacağı şey yoktur diye düşünüyorum.

Daha sonra burda bir iki paylaşımda bulunduktan sonra artık nerde ne yapacağımı biliyordum.
Ayrıca kuzenimin de hakkını inkar edemem gece demeden gündüz demeden bizden yardımını esirgemedi.
Ona burdan çok teşekkür etmek istiyorum.

Screenshot_2021-09-01-11-59-41-425_com.miui.gallery.jpg

Hayat paylaşınca güzel sözünü burda birşeyler paylaşmaya başladığımda anladım.

İki kişilik çekirdek aileme yaptığım yemekleri paylaşıyorum tatlıları paylaşıyorum ve en güzeli de gün içinde yaptıklarımı günlük gibi yazıyor olmam.
Yazmayı çok severim yani tam benlik bir platform diyebilirim.
Yazdıkça daha çok yazmak istiyorum.
Burda ki güzel arkadaşlıkları da es geçmemek lazım birbirimizin gönderileri altına güzel yorumlarda bulunuyoruz ve bu beni daha çok motive ediyor.
Düşünsenize tanımadığınız insanlardan güzel sözler duyup övgü alıyorsunuz.

Daha sonra bunları yaparken yanı sıra kazanç elde ediyor olmak çok çok büyük bir mutluluk vermişti.
Çünkü kendi paramı kendim kazanıyordum.
Bu nedenle buraya daha çok vakit ayırmaya başladım.
Ve paylaşımlarımı çoğaltmaya başladım.
Ayrıca Steemit topluluğundaki insanların paylaşımlarını, yaptıklarını okuyup görünce kendime daha fazla bilgi kattım ve bu yolda devam edebileceğimi düşündüm.
Biliyorum ki el elden üstündür.
Kendimi geliştirme yolunda çok istikrarlıydım.

Screenshot_2021-09-01-12-28-29-023_com.miui.gallery.jpg

Bunların yanı sıra paylaştığım ve emek vererek yaptığım birşeylerin oylanıyor olması burda daha çok vakit geçirmeme sebep oldu.
Diğer platformları bırakıp odak noktamın burası olduğunu farkettim.
İlk yüksek oylanan postum.
Her yeni bir güne başlarken ne paylaşsam diye düşünmüyor değilim.
Çünkü sizlere yaptığım şeyleri anlatmayı , yazmayı çok seviyorum.
Artık anlamıştım ki buranın maddi manevi güzel bir platform olduğunu ve bana ciddi anlamda birşeyler katacağını.

IMG_20210614_195420.jpg

Bu sebepten dolayı vaktimin bir çok kısmını buraya ayırmaya özen gösterdim.
Çünkü burayı artık bir iş gibi görmeye başladım ve burdan gelir elde ediyordum.
Bu durum beni fazlasıyla mutlu ediyor ve eşime maddi anlamda destek olmanında huzuru çok başkaydı.
Tam anlamıyla bu işte uzmanlaşmadım ama burda , bu yolda devam ederek başarımın artacağına inanıyorum.
Çünkü ben istersem yaparım.
Biliyorum ki herşey daha da güzel olucak ve ben bu işte başarıma başarı katacağım.
Kendime güveniyorum.

Umarım keyifle okursunuz, okuduğunuz için teşekkür ederim.
Herkesin başarısının daim olması dileğiyle.

Hoşçakalın 🌼

NURSEL ÖZTEKİN 🍀

Sort:  
 3 years ago 

Şansınız bol olsun Nursel hanım iyiki aramizdasın ☺️

 3 years ago 

Teşekkür ederim çok sağolun 🥰

 3 years ago 

Ben teşekkür ederim canım bana inanıp steemite katıldığın için ve aktifliğin için.

Kazancın bol olsun 🙏

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım benim 🌺

 3 years ago 

güzel :)

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Çok güzel anlatmışsınız. Zamanla diğer sosyal medya platformlarından daha da koptuğunuzu göreceksiniz 🤗

 3 years ago 

Teşekkür ederim, kesinlikle katılıyorum ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57320.16
ETH 2472.81
USDT 1.00
SBD 2.31