Minik Prensesimi Görmeye Gidiyorum 🧚

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese merhaba bugün benim için biraz erken başladı. 🌺
Ama herşey onun için değerdi.
Evimizin prensesini görmeye gidicem.🧚🏻‍♀️
Çok heyecanlıyım ve mutluyum 🌼
Ekranda görmek bu kadar mutluluk verirken kim bilir kucağa almak nasıldır diye düşünmüyor değilim.
Allah'ım kimsenin kucağını boş koymasın ❤️
Minik prensesim seni çok büyük bir heyecanla bekliyoruz.
Malum annen uykuyu ne kadar çok sevsede seni görmek İçin erken kalktı.
Bence bunun değerini bilmelisin. 🤭
Önce kendimize gelmemiz için güzel bir kahveye ihtiyacımız vardı.
Eşimle kendime kahve yaptım.
Bol köpüklü bir kahveye bence sizde hayır diyemezsiniz 🤭
IMG_20210526_231824.jpg
Eşim kahvaltı yapmayacağını söyledi ve onu yolcu ettim.
Daha sonra eşimi işe gönderdikten sonra kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.
İşlerim olduğu zaman kahvaltıyı aksatabiliyordum ama malum şimdi iki kişiyiz aksatamıyorum 😊
Bu arada kahvaltıda en çok sevdiğim şeyi sorarsanız sanırım seçimim karpuz olurdu 🍉
IMG_20210615_122912.jpg
Güzel bir kahvaltının ardından evimi süpürüp işlerimi halletmem lazımdı neyse ki öncesinde derin temizlik yaptığım için bu beni yormadı. Bu arada eminim sizde benimle aynı düşüncedesinizdir.
Yeni evli olanların gözü yaşlı ne kadar süpürürsen süpür malum halı tüylerinin önüne geçemiyorsunuz. 😔
IMG_20210819_075208.jpg
Tabi bu sıcakta çıkmak biraz güç isteyecek.
Eski düzene dönsek keşke pandemi bitmiş olsa heryer yine cıvıl cıvıl olsa.
Korkusuz bişeyler yapabilsek.
Herşeyin tadını çıkarabilsek.
Neysee yinede umudumuzu kaybetmeyelim.
Belkide herşey eskisinden daha güzel olacak 💜
Ev süpürme görevimi de tamamladıktan sonra artık çıkabilirim.
Neyse daha fazla dayanamayacağım meleğimi görmek için çok sabırsızlanıyorum.
IMG-20190727-WA0050.jpeg
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın 😊

Nursel Öztekin 🍀

Sort:  
 3 years ago (edited)

Benim de 4 yaşında oglum ve 5.5 aylık kızım var.çok güzel bir duygu.Allah sağ Salim kucağınıza almak nasıp etsin Nursel Hanim

 3 years ago 

Allah'ım size bağışlasın çocuklarınızı 😊
Çok teşekkür ederim

 3 years ago 

Sağlıkla gelsin🥰🥰

 3 years ago 

Teşekkür ederim inşallah 😍

Allah'ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🥰

 3 years ago 

Amiiin inşallah ❤️😍

 3 years ago 

İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤗

 3 years ago 

Sağolun insallah 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98