Kuru Fasulye ve Bulgur Pilavı

in Steemit Türkiye3 years ago

Selaaam arkadaşlar ben geldim.
Nasılsınız neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor günleriniz?
Beni sorarsanız iyi diyelim iyi olsun.
Bugun biraz protein içeren bir yemek yapmak istedim.
Geleneksel olan kuru fasulye tarifimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Tam kıvamında ve tüm ayrıntıları ile enfes kuru fasulye tarifimi umarım beğenirsiniz.

Kuru fasulye yanında olmazsa olmazlarından biri de bulgur pilavıdır.
Kuru fasulye yemeğini sizlerde arzunuza göre servis yapabilirsiniz.
Ama yumuşacık eti ve kuru fasulyenin de ekmek banarak yemesi de bir başkadır.
Ayrıca yanına kuru soğan veya turp soslayabilirsiniz.

Bizim evde miss gibi kuru fasulyenin mevsimi olmaz, ister yazın ister kışın canımız ne zaman isterse yaparız.

Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun. :

Tabi bu güzel tarifimi sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Öyleyse kollarımızı sıvayıp malzemelerle tarifimize başlayalım mı ?

Malzemeler
*Kuru fasulye
*Kuzu kuşbaşı
*Kuru soğan
*Domates salçası ve biber salçası
*Tuz, karabiber, kimyon,pul biber
*Sıcak su
*Sıvı yağ

Yapılışı
*Öncelikle etimizi tencereye alalım ve biraz pişirelim.
Ardından küp küp doğranmış kuru soğanı ekleyelim.
Pembeleşinceye kadar kavuralım.

IMG_20211115_170316.jpg

*Soğanlar kavrulduktan sonra 1 yemek kaşığı domates salçasını ve baharatlarını ekleyin kokusu çıkana kadar kavurun.

IMG_20211115_172141.jpg

*Son olarak önceden pişirdiğim kuru fasulyeleri de tencereye ekledim ve biraz karıştırdım.

IMG_20211115_172235.jpg

*Kaynar suyu ekleyin, kapağını kapatıp fasulyeler yumuşayana kadar pişirin.

IMG_20211115_172439.jpg

Yemeğimiz hazır yapacak olanlara şimdiden afiyet olsun 💕

IMG_20211115_175838.jpg

Hoşçakal 💐

NURSEL ÖZTEKİN 🍀

Sort:  
 3 years ago 

ellerinize saglik. salcaniza ayrica bayildim kipkirmisi olmus fasulye 😍

 3 years ago 

Teşekkür ederim, azıcık kullanmama rağmen rengini çok güzel veriyor kayınvalidem kendi elleriyle yapmıştı 😊

 3 years ago 

Ellerinize sağlık😊 Afiyet olsun☺️

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Elinize sağlık afiyet olsun .

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Elinize sağlık afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Wlleeine sağlık çok güzel görünüyor ☺️

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Ellerine sağlık 😋

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Ellerinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63986.43
ETH 2745.97
USDT 1.00
SBD 2.66