THEDİARYGAME-02.09.21 BABA OĞUL TAKILMACA

in Steemit Türkiye3 years ago

SEVGİLİ STEEMİT-TÜRKİYE DOSTLARIM

Arkadaşlar bugün sabah erken uyandım. Eşim iş yerine gitti. Çocuklara bakma sırası benim olduğu için erkenden uyanıp kahvaltı yaptırdım. Daha sonra evin içinde evcilik oyunu beraber oynadık. Eşimin geliş saatine kadar oyaladım çocukları. Dün akşam eşim ile bugün için ayrı ayrı takılalım anne kız ve baba oğul günü yapalım dedik. Eşim iş yerinde cıkmaya çocukları giyindirdim. Eşim geldiğinde ayrıldık iki yana ama son olarak aynı noktada buluşmak dileğiyle farklı takıldık. Oğluma sordum ne yapalım o da oyun parkını istedi. Zaten saatte geç olmuştu bu saatte ancak oyun parkına gidebilirdik. Neyse önce yemeğimizi yedik oğlum hamburger bende lahmacun söyledim. Ardında da oyun parkına beraber gittik. Oyun kartına önce bir miktar yükleme yaptım. Sonra ne istersen yapalım dedim. O daha çok arabalı, yada dövüş tarzı şeyler istedi.

IMG_20210901_192336.jpg

Önce bu araba binmek istedi. Baba kartı koy çalışsın diyo 😂😂 bu arada oğlum 3 yaşını bitirip dört yaşında gün aldı. Daha yeni yeni cümle kurmaya başladı. Çok şükür bu pandemi gercekten herkese çok ciddi zararlar verdi. Özellikle çocuklara dışarı çıkarmadılar.

IMG_20210901_191028.jpg

Daha sonra silahlı oyun isterim. Bide görseniz silag diyo tam söyleyemiyor. Biraz hızlı olmasını söyledim. O da gözünü kapatıp öyle ateş etmeye calışıyor. 😂😂😂

IMG_20210901_190050.jpg

Baba bunu da oynayalım dedi bende tamam hadi oynayalım dedim. Her topa vuruşunda gooool diye bağırıyor, gol olmasa bile 😂😂 neyse burda güzelce eğlendikten sonra annemizi aradık. Eşime doğru yürümeye başladık. Oğlum baba buna bu salıncağa binelim dedi. Bende kırmayıp bindirdim ve fotoğrafını cektim. Bizim için güzel baba oğul günüydü. Günümüz çok güzel ve eğlenceli geçti. Bizim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

IMG_20210901_185231.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Harika 👏🏻👏🏻

 3 years ago 

Teşekkürler

 3 years ago 

güzel eğlenmişsiniz 😂

 3 years ago 

Ewettttt çok güzeldi tekrarı hep olacak inşallah

 3 years ago 

inşallah 😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49