SARDALYA IZGARA 🐬🐬🐬🐬

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese iyi geceler diliyorum. Sevgili arkadaşlar sizlere bugün yine her zamanki gibi iş yerinde günümü anlatmak keyif alıyorum. Çünkü gercekten işimi severek ve isteyerek yapıyorum. Tabi ki çok zor olan tarafları var ama benim kendi tercihim oldu bu mesleği seçmek zaman zaman daralsam da kendimi en iyi şekilde işime veriyorum. Neyse sevgili steemit ailem bugün sizlere iş yerindeki günümü anlatmak istiyorum. Bugün günlerden cuma günü, iş gercekten çok yoğun ve yorucu geçti. Uzun zaman sonra bu kadar güzel bir iş yaptık diyebilirim. Öğlen başladı iş akşam saat 10 a kadar devam etti. Bizim için güzel bşr akşamdı diyebilirim şu saatte eve dönüyorum. Çok yorgunum gercekten yine de bu topluluğu ihmal etmek istemiyorum. O yüzden ben de bu geceden bir gönderi paylaşmak istiyorum.

Screenshot_20220813_012646.jpg

Evet sevgili steemit dostlarım bu gördüğünüz balık sardalya balığı tam şuan mevsimi, bunu mutlaka tavsiye ediyorum. Orta kılcığını alıp yapıştırma ve altı soğanlı yapıyoruz. Ama sardalya balığını ızgara yapıyoruz. Şunu söylim tam olarak hamsi kuş gibi lezzetli oluyor. Bu balık aynı zamanda canakkale balığı olarak bilinir.

Screenshot_20220813_012634.jpg

Evet arkadaşlar bu gördüğünüz ise jumbo karides ızgara bunu da gercekten çok güzel yapıyoruz. Yanında tereyağında sarımsaklı sos bir başka güzel oluyor. Karides sevenlere gelsin.

Screenshot_20220813_012603.jpg

Bu gördüğünüz ise kalamar dolma bunun da ızgarası olur. Genelde önce ızgara sonra ise tereyağında yağında hafif sallıyoruz. Tadı harika ve özel kesinlikle tavsiye ediyorum.

Screenshot_20220813_012537.jpg

Evet bu gördüğünüz ise coban salatası pancarlı daha güzel olduğu için aslında isteğe göre yapıyoruz. Genelde zeytinyağı sos ilave edip öyle servis yapıyoruz. Arkadaşlar her gün daha güzel ve özel yemekler yapmaya çalışıyoruz. Çünkü değişik ürünler mutlaka yapılmalı ve denenmeli çünkü artık yemek sektörü çok farklı herkes farklı tatlar yemek istiyor. Evet sevgili steemit dostlarım günüm böyle geçti. Çok daha güzel günlerde görüşmek üzere hoşçakalın. Kendinize iyi bakmanız dileklerimle 🖐️🖐️zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

How many barbs can Barb's barble bite?🐟🐟🐟 We've taken the bait and resteemed.

 2 years ago 

Fishing, especially fishing with a fishing rod, requires a lot of patience.🐬🐬🐬

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64159.93
ETH 3482.65
USDT 1.00
SBD 2.50