PASTAMIN 👨‍👧👨‍👧OKULUNA BERABER GİTTİK

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamlar herkese,

Arkadaşlar bugün sabah erken uyandım. Çocuklara kahvaltı yaptırdım. Ben iş yerinde halen senelik izindeyim. İznimin bitmesine yaklaşık on gün var. Bu süre zarfında daha çok çocuklar ile vakit geçiriyorum ve tabi ki steemit'i es geçmiyorum. Dediğim gibi çocuklar ile ilgileniyorum,anne işe gidiyor. Bende onları okula götürürüyorum. Kızım öğlenci onu ana sınıfına bıraktım. Daha sonra toplantı salonuna geçtim.

IMG_20210903_142812.jpg

Bu salonda veliler toplantısı gibi oldu. Okul müdürü, yardımcısı, öğretmenler ve toplantıyı organize eden kişiler vardı. Toplantı başladı. Ana konu öncelik pandemi. Sonrasında öğrencilerin geliş gidiş, dönüş hakkında bir takım söylemleri oldu. Daha önce bu toplantılara katılmışlığım olmuştu. Fakat veli olarak ilk oldu benim için heyecanlandım. 😂🧿

IMG_20210903_142749.jpg

Toplantıda konuşulanları can kulağı ile dinleyip not aldım. Güzel ve olumlu bir toplantı yapıldı. Kızımın sınıfında bir veli toplantı esnasında tanıştım. Bizim sokakta oturuyormuş. Beraber götürürüz belli bir süre alışsınlar diye. Neyse ki kızım ilk günde hiç ağlamamıştı. Bugünde yine ağlamadı. Sürekli okul diyo hayırlısı. İnşallah ömrü boyunca hep böyle hevesi olur 🤲🤲🤲

IMG_20210903_142736.jpg

Toplantı sona erdi. Not etmem gerekenleri ve yapmamız gerekenleri anladım. Eşimle de paylaştım,sosyal medya aracılığıyla. Bizim için cok dikkat etmemiz gerekiyor. Daha yeni bir ortama yeni arkadaşlıklar ediniyor. Bize düşün üzerinde durmak. Daha çok sevip, sevdirmek. Günüm böyle geçti. Daha yolun başında, onun için hayat şimdi başlıyor. Değerli vaktinizi aldım. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

IMG_20210903_132007.jpg

Sort:  
 3 years ago 

İnşallah içindeki okul sevgisi hiç bitmez kızınızı hayırlı olsun diyelim ozaman 🙏😌

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için 🙏🙏🙏

İnşallah simdiki gibi okulu hep sever ve başarılı olur 🙏

 3 years ago 

İnşallah 🤲🤲🤲🙏

 3 years ago 

İnşallah 🤲🤲🤲🙏

 3 years ago 

maşallah 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55