İyi Pazarlar - Steemit Türkiye'yi Koruyalım

in Steemit Türkiye3 years ago

images (71).jpeg

Source

Merhabalar ben Nesim,. Steemit'e katılalım 2 hafta oldu neredeyse, daha ilk kişisel yazımı Steemit Türkiye topluluğunda paylaşıyorum. Buraya katılırken @birex bana yardımcı olmuştu. Daha doğrusu referans olmuştu bana. Kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

Steemit Topluluğunun Daha çok büyümesi ve Destek Programına kabul edilmesi için hesabı olan herkesin paylaşım yapması lazım ki.. Bir. Çoğunluk olsun ve değerlendirmeye olumlu yönde katkı sağlasın.

İnşallah hep beraber daha işler başaracağız.

@nesim

Sort:  

Hoşgeldiniz aramıza . Burada kocaman bir aile olduk. Sistemle ilgili elimden geldiğince size yardımcı olmak isteriz.

Ayrıca topluluğumuzda paylaşım yaptığınız için teşekkür ederiz.
Topluluğumuzda aktif olmaya devam edin 🙏☺️

Katılımınız bizleri çok mutlu eder, daha çok gönderinizi görmeyi bizlerde çok isteriz :)

Hi, @nesim04,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77