BUGÜN İŞ İŞ YERİNDE Kİ HAZIRLIĞIMIZ

in Steemit Türkiye2 years ago

Selamlar herkese, arkadaşlar merhabalar siz değerli arkadaşlarıma bugün kü gönderim iş yerinde yaptığımız hazırlıktan bahsetmek istiyorum. Bu sabah iş yerine sabah erken geldim. Nöbetim olduğu için sabah erken kalkıp işe gitmek için hazırlandım. Duraktan otobüs ile işe geldim. Bugün üzerimde biraz yorgunluk, bitkinlik vardı. Biraz calıştıktan sonra iyş geldi. Bu aralar havaların sıcak olması ve bende biraz yorgunluk hşssettirdi. Evet sevgili steemit dostlarım bugün kü hazırlığımızı akşam için gelecek olan bir şirket yemeği saat akşam saat 7 gibi başlayacak.

Screenshot_20220627_130903.jpg

Tüm bu hazırlıklar akşam için baya yorulduk diyebilirim. Umarım akşam bizim için rahat gecer. Burayı tercih eden konuklarımız da keyif alır. Bizde elimizden geldiğince misafirleri mutlu ederiz. Bu mezelerin yapılışı bizzat kendim şahit oldum. Mutfak şefimiz bugün yoğun bir tempoda çalışıp akşam için her şeyin mükemmel olması için gercekten özenle çalıştılar.

Screenshot_20220625_025829.jpg

Bu gördüğünüz mezeler sıcak meze olarak hazırlandı. Bende yapılan tüm ürünleri gördüm. Hatta yardımcı bile oldum çünkü bazen evde kendim için yaptığım için yakından ilgilendim. Arkadaşlar bir şeyler görmek ve öğrenmek benim için vazgeçilmez bir şey bende hayatıma kattığım yeni şeyler için son derece mutlu oluyorum.

Screenshot_20220625_025813.jpg

Evet arkadaşlar bu gördüğünüz balık ise levrek balığı bunu yine dört kişiye özel olarak hazırlanıp iki yarım şekilde ızgarası yapıldı. Bu balığı gercekten bende çok seviyorum çünkü beyaz etli ve kokusuz bana göre özel bir balık. Bu balığın servisi kendim masada ki misafirlere yaptım. Öğlen saatinde konuklar için yaptım. Evet sevgili steemit dostlarım bugünün özeti ve gönderisi bu kadardı. Benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere hoşçakalın 🐬🐬🐬

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69266.11
ETH 3871.54
USDT 1.00
SBD 3.72