The Diary Game- Better Life|| Güzel Bir Pazar😊

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba steemit türkiye ailem inşallah hepiniz iyisinizdir. Bugün çok heyecanlıyım çünkü ilk paylaşımım. Ve çok özenli davranmaya çalışıyorum faydalı olmak adına. İnşallah sizlerde paylaşımlarımı beğenirsiniz.

Bugün sizlere geçen pazar gittiğimiz pikniğimizden bahsetmek istiyorum. İlk defa gittik ama hayran kaldık. Gerçekten çok güzeldi.İstanbulda böyle yerleri bulmak inanın zor. Bende başkasının tavsiyesiyle gittim. İnşallah sizlerde gider görür ve beğenirsiniz. En azından istanbulda olanlar yararlanabilirler. Tabiki herkesin memleketi daha güzeldir. İnsan can atar memleketine gidebilmek için yani ben öyleyim Ordu (ünye) benim için aşk. İnşallah bir gün temelli gidebilirim. Ama şimdilik İstanbuldayız. Ne demişler doğduğun yer değil doyduğun yer. Allah sağlık sıhhat versinde gerisi boş. Eşim ve çocuklarım yanımda olsunda ben heryere razıyım. 😊
20220619_180530.jpg

20220619_113914.jpg

20220619_162329.jpg

20220619_113923.jpg

20220619_114024.jpg

Burası Ümraniye millet bahçesi
İçerisinde bir sürü masalar, mescit,lavabo,bisiklet yolu, mangal yerleri ve çocuklar için macera köyü var.
Can arkadaşlarımız bilal ve semayla birlikteydik.

IMG-20220624-WA0014.jpg

Önce kahvaltımızı yaptık. Yürüyüşümüzü yaptık. Top oynadık. İsim şehir bitki hayvan oyunu oynadık ve bol bol kahkaha attık. Akşam üzeri mangalımızıda yaptıktan sonra evlerin yolunu tuttuk. Babalar günü sebebiyle sema ve ben eşlerimize sürpriz yapıp pasta aldık. Tabiki o kadar çok yedik ki pasta yemeye fırsat kalmadı.
Piknik dönüşü arkadaşlarımızı bize davet ettik. Eve gelir gelmez bulaşıkları toparladım. Eşimin pazardan aldığı mısırları pişirdim. Çayı demledim. Güzel bir akşam geçirdik yine hepbirlikte. Tabiki canım meleğim ve eşi yılmaz da olsaydı gülmelerimiz ikiye katlanırdı. Ama onlar çatalcadaydı. Neyse sorun değil onlarla da yine gideriz. Çünkü biz hep birlikte birşeyler yapmaktan keyif alıyoruz. Allah bizi ayırmasın.
Sizinle bir günümü paylaştım.Umarım beğenmişsinizdir. Herkese iyi akşamlar diliyorum kendinize çok iyi bakın.😊🖐

Sort:  

Çok güzel bir gün olmuş Nadide Teyzem ❤️ İlk postun da en az piknik kadar harika 🥰🥰 Tekrardan hoşgeldinnn 🎊

Canım elifim çok teşekkür ederim yardımların için çok sağol💕😘

Amin canım benim Rabbım bizi ayırmasın 🤲
çok güzel bir paylaşım olmuş. 👏
Maşaallah sana 🧿

Teşekkür ederim canım meleğim💕😘

 2 years ago 

Merhaba hoşgeldiniz :) sizi aramızda gördüğümüze sevdim. topluluklardakia ktif ve kaliteli yazılarınızı bekliyoruz

Çok teşekkür ederim Sevim hanım bende bu topluluğa katılmaktan dolayı çok memnunum. İnşallah hergün kaliteli paylaşımlar yapmaya çalışacağım. İyi günler dilerim😊🖐

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Teşekkür ederim çok mutlu oldum😊

Ne güzel bir içerik olmuş.

Teşekkür ederim😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61026.32
ETH 3397.00
USDT 1.00
SBD 2.56