The diary game - better life|| Evlilik yıldönümü❤

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba değerli steemit ailesi 🖐
Bugün bizim evlilik yıldönümümüz tam 16 yıldır aynı yastığa baş koyduk. Evlilik gerçekten çok ciddi bir müessese eşinizle mutluysanız bu dünyada cenneti yaşarsınız ama mutsuz bi evlilikse çok zor. Rabbim herkese mutlu evlilik nasip etsin 🤲.
Bu anlamlı ve güzel günümüzü sağolsun eşim daha da anlamlı kıldı. Beni her zaman mutlu etmeyi bilir. Akşam eve geldiğinde kapıyı küçük oğlum Alperenle açtık. Tabiki ellerinde kalbimi bir kez daha fetheden güzel çiçekleriyle ve pastasıyla gelmişti.

IMG-20220702-WA0016.jpg

20220702_183806.jpg

IMG-20220702-WA0012.jpg

Herzamanki nezaketiyle beni dışarı yemeğe davet etti. Hemen hazırlanıp evden çıktık. Beni çok güzel bi restoranta götürdü. Şazeli florya çok şık bir mekandı.Çok kalabalık olduğu için içerde fazla resim çekemedim. Paylaştığım resimler bahçeden görseller.

20220702_200822.jpg

20220702_200841.jpg

Keyifli bir akşamdan sonra dondurmamızı da alıp evimize geldik.Çünkü Alperen bebeğin uyku vakti çoktan gelmişti.

Alpereni yatağına yatırıp çayımızı demledim hemen. Çay demlenene kadar eşimle bikaç foto çekindik.

Ve daha sonra pastamızla birlikte çayımızıda içtik. Özel günlerde hatırlanmak o anı özel kılmak yada sevdiklerimle olmak benim için dünyalara bedel. Bazen düşünüyorum ben mi çok abartıyorum acaba diye🤔.
Sonra hayır diyorum kendi kendime insanın sevdiğini dile getirmesi onu herkese haykırmasından daha güzel ne olabilir ki. Evet çok seviyorum eşimi hem de çok. O bu dünyada bana verilen en güzel hediye. Yeniden dünyaya gelsem onun eşi olmak isterim.
Rabbim ağzımızın tadını bozmasın. Evlatlarımızla , ailemizle , sevdiklerimizle sağlıklı mutlu mesut yaşamayı rabbim bizlere nasip etsin. Benim için en büyük zenginlik bu. Çok sevdiğim bi sözle yazıma son veriyorum.

Kalbiniz temizse hikayeniz mutlu biter...

Herkese iyi haftasonları dilerim sevgili steemit ailem❤

IMG-20220702-WA0015.jpg

IMG-20220702-WA0024.jpg

Sort:  

Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşallah 🙏🙏

Çok teşekkür ederim🙏

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Teşekkür ederim😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30