The Diary Game -Better Life|| 18.08.2022 3x3 Basket 🏀

in Steemit Türkiye2 years ago

İyi akşamlar değerli Steemit Türkiye ailesi😊

Umarım herkes iyidir. İşler güçler yolundadır.

Nedense post paylaşma işleri hep bu saate kalıyo😔. Malum 3 çocuk yatınca ve evimi toparlayınca ancak vakit buluyorum. Çok şükür bunada vakit ayırabiliyorum😀.
Bugün sizlere birkaç günümden bahsedicem.

Tv de izlemişsinizdir belki Konya da düzenlenen 5. İslami dayanışma oyunları olimpiyatları var bikaç gündür. Biz yakından takip ediyoruz çünkü küçük kız kardeşim milli basketbolcu. 3x3 basket oyunlarında o da vardı.

Screenshot_20220817-234142_WhatsApp.jpg

Nihan ve arkadaşları çok güzel mücadele ettiler. Türkiyemiz 3x3 baskette 3. Oldular. Ve bronz madalya almaya hak kazandılar.
Maçı izlemeye Spor Bakanı ve herkesin tanıdığı Hidayet Türkoğlu da gelmişti. Gerçekten gurur verici. Kardeşim ailemizin gururu başarıları daim olsun inşallah🤲.

Malum Muharrem ayındayız. Muharrem ayı Aşure ayı demek. Ailecek çok severiz. Büyük oğlum sormaya başladı bile anne aşure ne zaman yapıcaksın demeye.
Onlar isterde anneleri yapmaz mı hiç. Evde herkes tatlı canavarı olduğu için kolları sıvadım tabiki. Kolay gibi görünsede zahmetli ve oyalayıcı biraz. Ben biraz özleşmiş sevdiğim için çok kaynattım. Ve komşularıma da dağıttım hemen. Aşurem çok güzel olmuştu. Allah bereketini versin. Yiyenlere şifa olsun inşallah.Allah tekrar yapmayı nasip etsin bizlere.
Şimdi sizlere enfes aşuremin görsellerini paylaşayım.

IMG-20220812-WA0020.jpg

IMG-20220812-WA0017.jpg

IMG-20220812-WA0014.jpg

Aşure yaparken ayakta çok kaldım. Bir yandan 10 aylık oğlumla da ilgilendiğim için çok yorulmuştum.
Allahtan yemeğim vardı da ondan kurtulmuş oldum.

Pazar sabah kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Eşim ekmek almaya gitti. Eve geldiğinde hadi kahvaltımızı alıp dışarda piknik yapalım dedi. İki ayağıma bi pabuca sokup hazırlandık. Tabiki bu fikir ondan çıktıysa yardım etmesi de ona kaldı😀.İyiki de gitmişiz serin serin kahvaltı etmek çok iyi geldi bana.

IMG-20220814-WA0008.jpg

Oğlumda parkta oyun oynadı. Küçük Alperencik ise arabasında uyuya kaldı. Bizde eşim büyük oğlum ve ben bi güzel dinlendik.

Güneş iyice bizi yakmaya başlamadan toparlanıp kaçtık eve. Hemen çocukları banyo yaptırdım. Çamaşırları makinaya attım ve bulaşıkları yıkadım. İşim bittikten sonra dışarı çıktık tekrar. Eşimin olmaktan korktuğu yere doğru yola çıktık. Tabiki benim en sevdiğim yerlerden bi tanesi. İkea evimizin herşeyi🤣🤣.

20220814_180526.jpg

Halbuki daha yakın bi zamanda oğluma masa almak için yine gitmiştik. Bu sefer kendim için gittim. Çok beğendiğim bi ürünü aldım.
İkea da gezmek bana keyif veriyo. Dekorasyon fikirlerine her zaman ilgi duyuyorum. Keşke iç mimar olabilseydim😔.
Kısmet💁‍♀️

İkeadan eve dönerken eşim ve çocuklar tabiki acıktı. Eve gidip yemek yapmak zaman alacağı için dışarda yiyelim dedi eşim.Herzaman gittiğimiz yere gittik.

20220814_193148.jpg

IMG-20220814-WA0013.jpg

Minik Alperenim de halinden çok mutluydu. Minik diyorum çünkü prematüre bi bebek Alperen. Bu süreci daha sonra anlatırım uzun hikaye biraz.

Evimizin karşısında hummalı bi çalışma var. Bağlantı yolu yapılıyo. Elektrik direkleri sökülüp yenileri bağlanıyo. Kepçeler kazıyo kamyonlar taşıyo. Toz toprak olduğu gibi bizim eve giriyo. İnşallah en kısa sürede biter. Bu sıcakta dışarıda çalışanlara da Allah yardım etsin.

IMG-20220815-WA0000.jpeg

Bu akşam da yemeğimizi yedikten sonra çay faslına geçtik. Tabiki eşim çayı boş içmez. Yanına oğlumla birlikte güzel bir mozaik pasta yaptık ve afiyetle yedik.

20220817_204015.jpg

Çayı da içtikten sonra biraz ütü yaptım. Yazın sevmediğim bişey varsa o da ütü yapmak. Çok şükür yarıladım. Arkası yarın artık.

Şimdi Nadide için uyku vakti. Herkese iyi geceler dilerim.

Postumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Paylaştığım resimler bana aittir.
Hoşçakalın🖐

Sort:  

Kardeşinizi tebrik ediyorum, milli sporcular medarı iftiharımız, yolları açık olsun 🙏🙏

Aşureyi çok severim, sizinde yaptığınız aşure gerçekten çok güzel görünüyor, elinize sağlık.

Çok teşekkür ederim gerçekten dediğiniz gibi medarı iftiharımızlar😊
Keşke fırsat olsada burdaki herkese aşure ikram edebilsem inşallah birgün o da olur kısmet. Yorumunuz için teşekkür ederim

Loading...

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56679.48
ETH 2377.65
USDT 1.00
SBD 2.26