The Diary Game-Better Life|| 06.08.2022 Güzel Günler🌼

in Steemit Türkiye2 years ago

Yeniden merhaba steemit türkiye ailem🖐🌼

Herkes iyidir umarım😊

Bikaç gündür post paylaşamadım. Biraz yoğundum. Annemlerin gelişi ayrıca misafirlerim çocuklar falan derken yine ayrı kaldım platformdan.
Sağlık olsunda herşey yerine geliyo.

Geçen gün canım arkadaşım bize geldi. Epeydir başbaşa oturup sohbet edememiştik. Çocuklarda özlemişlerdi birbirlerini. Onlar oynarken bizde bol bol muhabbet sohbet ettik. Tabiki sohbet çaysız olmaz.

20220805_165812.jpg

İkimizinde sevdiği menüyü hazırlamıştım. 5 çayını çok severim. Birde karşımda sevdiğim arkadaşım olursa deymeyin keyfime.

Arkadaşımla akşama kadar oturduk. Kahvelerimizide içtik.

20220803_170330.jpg

Arkadaşım evine gittikten sonra eşim geldi. Kayınvalidemler 1 haftadır evde değillerdi. Tabiki çiçekleri sulama kısmı bize kaldı. Eşimle birlikte yürüme mesafesindeki kayınvalidemlere gittik çiçekleri suladık. Hem serin havada akşam yürüyüşü yapmış olduk. Sitemize değişik çiçekler dikmişlerdi. İlk defa gördüm.

20220805_194049.jpg

20220805_194054.jpg

20220805_203130.jpg

Ertesi gün teyzemlere gittik. Annemler ordaydı. Bizide çağırdılar. 1 gece orda kaldık.

Teyzemlerin olduğu yerde kapalı bi cadde var. Hep dükkan dolu. Bir güzel gezdik oraları.Tabiki benim çocuklar arabaları görünce binmek istediler. Hepsine bindiler nerdeyse.

20220804_143324.jpg

20220804_143643.jpg

20220804_144138.jpg

Küçük prematürem de artık arabalara binmeye başlamıştı. O kadar mutlu oldu ki😊 direksiyondan zor çektik ellerini😂.

Akşam olmuştu artık. Yemekleri hazırlayıp hepbirlikte sofraya oturduk. Sonra çayımızı içtik. Gece geç saate kadar oturduk. Ertesi gün eşim bizi almaya geldi. Evimize döndük.Tabiki annem ve kızkardeşimden de ayrılma vaktiydi. Onlar da memlekete döndüler. Keşke hep yanyana olabilsek. Ama malesef😔.

IMG-20220708-WA0010.jpg

Çok özlüyorum memleketimi😭.

Çok şükür ki eşim ve çocuklarımla mutluyum. Memleket özlemimi onlarla azaltıyorum.
Yine günlerden cumartesi en sevdiğim gün. Ertesi gün tatil eşim evde. Gezme tozma daha ne olsun dimi😀.

Yazıma burada son vermek zorundayım. Hazırlanmam lazım eşim gelmeden. Ben yine gezmelere kaçar✌.
Hepinize iyi haftasonları diliyorum. Mutlu ve sağlıklı kalın🖐💕

Yazımı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Paylaştığım resimler bana aittir.

Sort:  

Çay eşliğinde dostlarla yapılan sohbetin tadı bir başka oluyor :) çocukalrınız çok tatlı maşllah, çocuklar böyle oyuncaklar gördümü gerçekten koparmak mümkün değil.

İyi gezmeler diliyorum, aktif olduğunuz iinde ayrıca teşekkür ediyorum.

Güzel ve değerli yorumunuz için ben teşekkür ederim😊

 2 years ago 

Maşşal o küçüğünüzü yerim çok tatlı 🧿🧿 çiçek resimleri çok güzeldi. İlk çiçeği ilk defa gördüm

Çok teşekkür ederim Sevim hanım ben de ilk defa gördüm çok değişik bi çiçek😊💕

Elinize sağlık:)

Teşekkür ederim Yalçın abi😊

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Teşekkür ederim🖐

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67651.53
ETH 3845.50
USDT 1.00
SBD 3.65