STEEMİTE MERHABA

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım.
Adım Mustafa.
Beni bu uygulama ile tanıştıran @ispin`e teşekkür ederim. Bir kaç fotoğraf ile kendimi tanıtayım.

BWML7979[1].JPG

Dört çocuklu bir ailenin 2. çocuğuyum. Bir ablam ve 2 kız kardeşim var.

DEUP6238[1].JPG

Lise okuyorum. Futbol ve bilgisayar oynamayı çok seviyorum. Köyümüz ve bir spor klübümüz var. Şimdilik bu kadar aktif pozlarla aranızda bulunacağım.

Sağlıcakla kalın :)

Sort:  
 3 years ago 

Merhaba hosgeldiniz aramıza 😊 steemit Türkiye topluluğunda paylasim yaptiginiz için ayrıca teşekkürler. Birbirimiz ve Türklerle daha iyi iletişim sağlamak için telegram kanalımiza gelirseniz çok mutlu olurum 🤗
https://t.me/joinchat/_qoRl9BdHpU5MWI6

steemit Türkiye temsilcisi

HOŞ BULDUM

Loading...

Hoş geldiniz 😊

HOŞ BULDUM

Kardeşim hoşgeldin. :) Selam sana ve ailene.

HOŞ BULDUM

 3 years ago 

Hoşgeldiniz Ailemize🤝

 3 years ago 

Aramıza hoşgeldiniz..

HOŞ BULDUM

 3 years ago 

@mustafaaa aramıza hoş geldiniz. Detaylı gilgi akışı için lütfen discord ve telegram kanallarımıza katılın.

Steemit-Türkiye Resmi İnstagram Hesabı ; Steemit.Turkiye

Steemit-Türkiye Resmi Twitter Hesabı;Steemit.Türkiye

Steemit-Türkiye Topluluğu Discord Kanalı;https://discord.gg/K2EUBFam

Steemit-Türkiye Topluluğu Telegram
Kanalı;https://t.me/joinchat/S328vAocONM2Mjdi

Tekrar hoşgeldin aramıza Mustafa

HOŞ BULDUM.

 3 years ago 

Hoş geldin 😊

HOŞ BULDUM

Topluluğumuza hoş geldiniz. Postlarınızı bekliyoruz 🙏😊

HOŞ BULDUM

Merhaba @mustafaaa, aramıza hoş geldiniz.
Topluluğumuzda ve Steemit platformunda iyi eğlenceler. :)

HOŞ BULDUM

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59736.86
ETH 2416.49
USDT 1.00
SBD 2.43