Steemit platformundan gelecek sene beklentilerim

in Steemit Türkiye3 years ago

2022 yılı bizler için güzel ve bereketli geçer inşallah. Bu sene bir çok badireler ve sıkıntılar atlattık. İnşallah gelecek sene daha az sıkıntılı bir sene geçireceğiz. Bu temennilerle yeni yazıma başlıyorum. Yeni yazım gelecek sene Steemit platformundan beklentilerim olacak.

Steemit platformunda bu sene bir çok değişimler yaşandı. Gelecek sene de muhtemelen yeni değişimler yaşanacaktır. Geleceği parlak, çok güzel bir proje olduğundan steemite bu sene katıldım ben. Katıldığımdan beri de, çok memnunum burada olmaktan. Yeni topluluklar keşfettim ve buralara katıldım. Topluluk olarak büyümenin gücünü burada hiss etdim. Steemit blokzincirinin gücünü web 3.0 alanında ortaya koyan bir projedir. Topluluklara verdiği destekle büyüyen ve gelecekte de var olacak bir proje. Bu yüzden steemitin büyümesini ve en önemlisi de yeni değişiklikler geçirmesini temenni ediyorum. Gelelim 2022 senesi için steemit platformundan beklentilerime.

Steemit.png

  • 2022 de Steemitin yazarlara daha fazla destek olmasını ve onların içeriklerini farklı araçlarla güçlendirmesini isterim.

  • En iyi yazar ödülleri yapmasını ve yazarları ödüllendirmesini beklerim. Misal ayın yazarı, yılın yazarı ve s. kategoriler şeklinde ödüllendirmeler olarak düşünebiliriz.

  • Topluluklara daha fazla destek olunmasını isterim.

  • Yeni bir nft platform kurmasını beklerim. Bu nft platformda, Yazarlar Steemit de olan içeriklerini nft olarak mint ederek, burada yayınlayabilirler. Böylece nft teknolojisi sayesinde, yazarlarında içerikleri korunmuş olacak.

  • Kaliteli yazılara daha fazla destek olunmasını ve farklı yarışmalarla ödüllendirmesini beklerim.

2022 senesi topluluklarımız için bereketli ve bol kazançlı geçer inşallah.

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽👍🏽

Umarım gerçekleşir.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55693.62
ETH 2494.94
USDT 1.00
SBD 2.31