The Diary Game-Better Life 18 May 2022- Üniversite ve Hastane || Club50

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20220518_104442.jpg
Selamlar Steemit ailesi nasılsınız? ☺️
Bugün günlerden 18 Mayıs benim bugün için göz polikliniğine saat 11.00 da randevum vardı. Gözümde göz hastalığı olan Astigmat var. Bugün için randevu almıştım. Bildiğiniz üzere Avanosta yurtta kalıyorum. Nevşehir'in hastanesi merkezde yer alıyor. Bulunduğum yer ile merkez arası 12 kilometre mesafe var. Merkeze giden araçlar maalesef bir öğrenci için çok pahalı fiyatı 15 lira bundan dolayı biz öğrenciler olarak otostop çekerek merkeze gidiyoruz. Sabah 09:00 da kalktım kahvaltı yaptıktan sonra yurttan çıktım. Yurttan ayrılıp otostop çekeceğim yola doğru yürüdüm. Oraya vardıktan sonra otostop çektim. Şansım yaver gitti hemen bir hayırsever araba durdu ve beni hastaneye kadar bıraktı.

Hastaneye vardıktan sonra göz muayenesi oldum. Doktor gözlüğünü değiştirmem gerektiğini söyledi ve yeni bir gözlük yazdı. Gözlük almak için Gözlük satan dükkanları gezdim.
IMG_20220518_114353.jpg
Bu gözlüğü çok beğendim. ☺️
Gözlük satan abiyle fiyat konusunda anlaşarak gözlüğü satın aldım. Gözlüğü satan abi bana 3 gün içerisinde hazırlanıp teslim edeceğini söyledi.

Gözlükçüden ayrıldıktan sonra saat 14.00 da üniversitede dersim olduğunu hatırladım ve dolmuşa binerek üniversiteye gittim.

IMG_20220518_142811.jpg
Bildiğiniz üzere ben Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi'nde okuyorum. Üniversitem gerçekten çok güzel bir yer. Üniversite kazanmak için çalışan arkadaşlar tercih yaparken burayı yazmalarını tavsiye ederim.

IMG_20220518_142610.jpg
Üniversitenin içi bu şekilde yapı olarak çok farklı bir mimarisi var.

IMG_20220518_142451.jpg
Burası Fen Edebiyat fakültesidir. Ben burda okuyorum. Fakülteye geldikten sonra derse girdim. Gördüğümüz ders Osmanlıca'ydı. Severek dinlediğim derslerden bir tanesidir. Ders bittikten sonra yurduma dönmek için üniversiteden ayrıldım.

Üniversiteden yurda gitmek için karşı şeride geçip otostop çekmeye başladım. Bir hayırsever durdu ve beni arabasına aldı. Beni aracına alan abi Kayseri'ye gidiyormuş biraz sohbet ettik. Nevşehir'den Kayseri'ye giden araçlar Avanos ilçesinden geçerler. Abi sağolsun beni Avanos'a bıraktı. Yurda geçip akşam yemeğini yedim ve böylece gün bu şekilde akşam oldu.

Yorucu bir gündü benim için sizlerle paylaşmak istedim. Yazımı okuduğunuz ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim. ☺️

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Congratulations 🥳🥳!

Your quality content qualifies the Steemit Global Curators guidelines.



Your post is upvoted using the @steemcurator06 account by @malikusman1. Continue making quality content for more support.

 2 years ago 

Çok geçmiş olsun. Yeni gözlüklerin yakışmış hayırlı olsun.

Sağolun teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63843.45
ETH 2624.02
USDT 1.00
SBD 2.76