The Diary Game-Better Life 06 June 2022- Yıl Dönümü || Club50

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20220605_164326.jpg

Selamlar Steemit ailesi.
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir. 😊

Yarın kız arkadaşım ile birlikte üçüncü yılımız. Çok mutluyum onunla tanışıp bu günlere kadar geldiğim için. Yarın için güzel sürprizler yapmam gerekiyor. Hediye alma fikri aklımdaydı fakat ne alacağım konusunda kararsızdım. Bunun için düşünürken aklıma bir şey geldi. Daha önce mağazaya gittiğimizde bir bir elbiseyi çok beğendi ama o zaman paramız olmadığı için alamadığımız aklıma geldi. O elbiseyi almak daha mantıklı olacaktı çünkü çiçek veya diğer hediyeleri almıştım ayrıca çiçek gibi çabuk bozulan ürünleri almak yerine onun kullanabileceği eşyaları almanın daha faydalı olacağını düşünüyorum.

Forum alışveriş merkezi, bulunduğum ilçe olan Avanos'tan çok uzakta olduğu için önce merkeze gidip ordan Forum alışveriş merkezine giden özel toplu taşıma otobüslerini kullanmam gerekiyordu. Merkeze gitmek yurttan hazırlanıp çıktım yine her zamanki gibi otostop çekeceğim yola doğru yürüdüm. Otostop çekeceğim yola gelip otostop çekmeye başladım ve bir araç durdu beni aldı. Beni alan abi ile sohbet ettik. Forum tarafına gitmediği için beni Foruma yakın bir konumda bıraktı. Ordan halk otobüsünü kullanarak Forum alışveriş merkezine ulaştım. Bu arada merkezdeki otobüs fiyatları bir öğrenci için gayet uygun sadece Avanos ilçesinin otobüsleri çok pahalı ondan dolayı merkeze giderken otostop çekiyorum.

IMG_20220605_190922.jpg

Forum dediğim alışveriş merkezi burası sizinle paylaşmak istedim.

Forum alışveriş merkezinde alacağım elbiseyi satan mağazaya giderek hemen elbiseyi aldım.

IMG_20220606_204506.jpg

Aldığım elbiseyi hediye paketi yaptım sizinle paylaşmak istedim. Ben çok beğenmiştim. Bu özel günümüzde onu çok mutlu edeceğini düşünüyorum.

Tabi bana sorarsanız sevgililik, evlilik gibi durumlar sadece hediye alıp vermekle olmaz. Sevgi emek işidir. Güvenmektir, sevmektir, sadakatli olmaktır. Bu saydığım üç şey bir arada olduğu zaman işte o zaman gerçek aşka erişiriz. Onun için ben çok pahalı hediyeler almak yerine kullanırken keyif alacağı, ihtiyacının olduğu şeyleri alırım. Genellikle de hep mutlu olur. Almasam bile mutlu çünkü az önce bahsettiğim üç duruma kavuştuğumuz için gerçek aşka ulaştığımızı düşünüyorum.

Elbiseyi aldıktan sonra tekrar otobüse binip üniveristenin orda inerek Avanos'a gidebilmek için otostop çekeceğim yola yürüdüm. Otostop çekerken bir araç beni aldı ve Avanos'a bıraktı. Ordan da yurda gittim.

Yarın bizim için en özel günlerden biri benim almış olduğum hediye onu mutlu edecek mi? Nasıl bir sevinç içinde olacak?
Bana hazırladığı bir sürpriz var mı?
Bunları düşünmeden edemiyorum. Bu heyecanlı durumumu siz değerli Steemit ailesi ile paylaşmak istedim. Diğer bir yazımda yaptığım sürprizin devamını yazacağım. Şimdilik sağlıcakla kalmanız dileğiyle. 🌹

Yazımı okuduğunuz ve beni desteklediğiniz için siz değerli Steemit ailesine çok teşekkür ederim. 🌹😊

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status75✔
Percentage Vote40%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60946.76
ETH 3395.14
USDT 1.00
SBD 2.57