The Diary Game-Better Life 04 June 2022- Eypio Konseri || Club50

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG-20220604-WA0016.jpg

Merhaba Steemit ailesi,
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. 😊

Bugün yurtta ders çalışırken bir arkadaşım sayesinde üniversitede konser olacağı haberini aldım. Bildiğiniz üzere Nevşehir'de üniversite öğrencisiyim. Üniversitemiz bahar festivali için çeşitli sanatçılar getirilerek ücretsiz bir şekilde konser veriyormuş arkadaşımdan bu haberi alınca hangi sanatçının geleceğini sordum. Benim en çok sevdiğim, müziklerini dinlerken keyif aldığım, Eypio adında Rap müzikte ün kazanmış sanatçının geleceğini söyledi. Bu haberi alınca çok mutlu oldum. Kız arkadaşım ve diğer arkadaşlarım ile haberleşerek akşam saat 18:00 da konserin yapılacağı üniversitenin içine gitme kararı aldık. Gelecek olan sanatçı saat 21:00 da geleceğini söylediler. Bizde ön sıralarda yer almak için erkenden oraya gitmemiz gerekiyordu. Yurtta aynı odada kaldığım arkadaşım da gelmek istedi onunla beraber hazırlanıp yurttan çıktık.

Konserin olacağı yere gitmek için otostop çekeceğim yola koyulduk. Burada yol masrafları bir öğrenci için çok pahalı mecburen otostop çekiyoruz. Otostop ile bizi alan araç sahibininde, üniversitedeki konsere gittiği için bizi üniversitenin içine kadar bıraktı.

Üniversiteye vardıktan sonra arkadaşlar ile buluştuk ve saat daha erken olduğu dinlenebileceğimiz üniversitenin cafesinde oturduk. Tavla oyununu oynadık, sohbet ettik ve konserin başlayacağı saat yaklaştığı için cafeden ayrıldık.

Konserin kalabalık olacağını biliyordum ama bu kadar fazla olacağını tahmin etmiyordum. Bu kalabalığı sizinle paylaşmak istedim.

IMG_20220603_195732.jpg

Eypio gelmeden önce festivalde çeşitli gösteriler sundular. Bu gösteriler içinde en çok dikkatimi çeken ateş gösterisiydi. Gerçekten harika bir yetenekti. Gösteriyi yapan adam bir şişe içerisinde yanıcı bir sıvıyı ağzına doldurup püskürterek ağzından alevler çıkarıyordu. Bu görüntüyü sizinle paylaşmak istedim.

IMG_20220601_204541.jpg

Uzun bir süre Eypio'nun gelmesini bekledik. 21:00 da gelmedi. Gelmesi gereken sanatçımız biraz gecikti ve saat 21:20 de sahneye çıktı. Benim çok beğendiğim şarkılarından olan "Günah Benim" şarkısını söyleyerek sahneyle buluştu. Üniversiteliler olarak hiç bu kadar eğlendiğimizi hatırlamıyorum. 😊

IMG_20220604_215308.jpg

IMG_20220603_203149.jpg

Kız arkadaşımla çok eğlendik. Saat 22:20'de yurdum üniversiteden uzakta Avanos ilçesinde olduğu için mecburen konserden ayrılmak zorunda kaldık. Kız arkadaşını yurduna bıraktıktan sonra oda arkadaşımla yurda gidebilmek otostop çekeceğimiz yola doğru yürüdük. Vardıktan sonra otostop çekmeye başladık. Şansımıza bir araç durdu fakat saat baya bir gecikmişti yurdumuzun son giriş saati 23:00 idi. Bizi alan araba 23:00'a 10 dakika kala bizi aldı. Geç kalacağımız kesindi bizde yurdu arayarak durumu anlattık. Sağ olsunlar bizi anlayışla karşıladılar. Araçtan indikten sonra hızlı bir şekilde yurda gittik. Yurda vardıktan sonra dinlendik.

Bugün çok güzel ve benim için özel bir gündü. Hayranı olduğum bir sanatçının konserinde bulunmak beni çok mutlu etti. Bu durumu siz değerli Steemit kullanıcılarına paylaşmak istedim.

Yazımı okuduğunuz ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle. 💕😊

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Anlattıklarınızdan üniversitedeki yıllarım aklıma geldi. Bizim de bu aylarda belediyenin düzenlemiş olduğu konserler olurdu. Çoğuna katılmıştım. Özellikle Teoman konserini unutamam. Güzel ve keyifli bir gün geçirmişsiniz. Tebrikler

Teşekkür ederim. Burda belirli tarihlerde konserler oluyor fakat geç saatlerde konserler olduğu için gidemiyorum. Yurt giriş çıkışları biraz daha esnek olsa hepsine katılırdım. Öğrenci olarak gerçekten çok yoğun günlerimiz oluyor biraz stres atmak için yapılan konserler gerçekten çok güzel oluyor. 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60870.17
ETH 3385.85
USDT 1.00
SBD 2.57