Merhabalar ben geldim.

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhabalar arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım. Burada olmak mutluluk verici benim için. Bundan sonra buralardayım. Güzel içerikler paylaşabileceğimi düşünüyorum. Hepinize iyi akşamlar diliyorum.

Sort:  
Loading...
 2 years ago 

Hoş geldin kardeşim seni aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

 2 years ago 

Hoşgeldiniz Murat bey. Paylaşımlarınızı, bekliyoruz.

Merhaba hoş geldin murat, seni buralarda görmek güzel 😊 paylaşımlarını bekliyoruz. Steemit Türkiye topluluğunda sabitlenmiş gönderileri okuyarak başlayabilirsin. Takıldığın yerde sormaktan çekinme her türlü yardımcı oluruz.

 2 years ago (edited)

merhaba Murat bey hoşgeldiniz. Aramıza katılmanıza sevindim :) topluluğumuzdaki kuralları okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz. yada bizlerle iletişim kurmak isterseniz discord kanalına gelebilirsiniz. sorularınıza yardımcı oluruz .

Yeni gelenler topluluğundaki ilk Başarı1 görevinizi bekliyoruz :) https://steemit.com/trending/hive-172186

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60870.17
ETH 3385.85
USDT 1.00
SBD 2.57