The diary game better life 21 KASIM güzel bir gün

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba sevgili steemit Turkiye ailesi. Bugün sizlere neler yaptığımdan bahsettmek istiyorum inşallah sıkılmadan sonuna kadar okursunuz.

Bugün bir haftalık tatil bitti ve okullar açıldı bu yüzden uyandım ve oğlumu ve kızımı okuya gönderdim.
Sabah çok erken olduğu için kahvakti yapmayı tercik etmiyorlar o yüzden birer büyük bardak süt ısıttım yanına da birer tane haşlanmış yumurta yaptım.
Duyurucu ve besleyici.
Hiç birşey yemeden göndermek içime sinmiyor çünkü.

Onlar gittikten sonra kendim için güzel bir kahve yaptım ve tv karşısına geçtim birazcık sabah programları izledim

IMG-20211122-WA0004.jpg

Bu şekilde ortalama 1 saat keyif yaptım. Sonra hazırlandım ve görümceme kahvaltıya gitmek için evden çıktım.
Görümcem ile evlerimiz çok yakın 10 dk bir yürüyüşten sonra vardım.
Ben gelene kadar harika bir sofra hazırlamışlardı.
Hemen masaya oturduk ve sohbet eşliğinde güzel bir kahvaltı yaptık.

20211122_113803.jpg

Kahvaltıdan sonra artik çocuklarımın okuldan gelme vakti geldiği için eve geçtim ve onlar için yemek hazırladım.
Hem sevdikleri hemde pratik bir yemek olan domatesli bulğur pilavı yaptım.
Şimdi kısaca yemeğimden bahsedeydim sizlere.

IMG-20211122-WA0005.jpg

Malzemeler

4 tane orta boy domates
2 tane sivri biber
1 tane küçük kapya biber
1 tane büyük boy kuru soğan
1 yemek kasığı biber salçası
1 tatlı kaşığı toz kırmızı biber
1 çay kaşığı karabiber
Yarım çay bardağı zeytinyağı
1 su bardağı pilavlık bulğur
2 su bardağı sıcak su

Hazırlanışı

Zeytinyağı tencereye alınır üzerine küp küp doğranmış soğan ve biberler eklenerek kavrulmaya bırakılır kavrulan soğan ve biberlerin üzerine küp küp doğranmış domatesler ilave edilir üzerine baharatlar da eklenir kapağı kapatılır ve kısık ateşe bırakılır küçük bir kasede salça 3 yemek kaşığı su ile ezilir ezilen salça domateslerin üzerine konulur 5 dakika kısık ateşte pişirilir pişen domateslerin üzerine 2 bardak su eklenir kaynamaya bırakılır kaynayan suyun üzerine yıkanmış 1 bardak bulgur eklenir kapağı kapatılıp kısık ateşte pişirilir. Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun🥰

Anlatmak istediklerim bu kadar şimdi biraz çocuklarımla ilgileneceğim.

Görüşmek üzere hoşçakalın. 💗

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Herkese böyle görümceler nasip olsun. Sofra yeter.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66436.09
ETH 3439.46
USDT 1.00
SBD 2.65