Ziyaret

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar umarım iyisinizdir
Bugün babam ve erkek kardeşimle güzel bir gün geçirdim ve Gaziantep şehrinde imparatorluk kalesine gittik. Bu şatoda yapılan turnuvalar hakkında çok şey okudum ama o da yazıyordu. Kalenin şekli üç defadan fazla değiştirildiKalenin şekli üç defadan fazla değiştirildi ben olana kadar Bu son formda En son 2000 yılında değiştirmişler, kalenin alanı 1200 metrekare. Gaziantep şehrini ziyaret eden herkesin bu kaleyi ziyaret etmesi gerektiğini düşünüyorum. Hangi Fransız kuvvetlerinin saldırısını püskürttü ...orada güzel bir gün geçirdik Biraz tarihimizi okuduk Tarih bizim için her şeydir okumalıyız tarihimiz Tek güç, tek kelime, tek elde olmak ...

Bu kaleyi ziyaret ettiniz mi?



Sort:  

Uzun bir süredir Kilis'te oturuyorum sık sık da Gaziantep'e gidiyoruz ama henüz kaleye gitmedim ama kale altı ciğercilere gittim 🙈🤣

 3 years ago 

Güzel :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.00
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.53