Ziyaret

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

merhaba arkadaşlıkları iyisinizdir
Bugün Hatay'da YAYLADAĞI adlı bir köyü ziyaret etmeye karar verdim, bu köy tarımı küçük çilek ve mantar ile ünlüdür.
Bu resmi çektim ve böyle daha güzel hale getirmek için biraz değiştirdim ..Köyde yaşayanların dediği gibi bir ay önce koymuşlar çünkü bu köy çilek ve mantar yetiştiriciliği ile ünlüydü.


Bu bölge de çok sessiz ve güzel Ben de senin için bir kaç fotoğraf çekeceğim umarım bana gezilecek yerleri yazarsın

Bu fotoğraf günbatımında çekildi ve en güzel fotoğraflardan biriydi


Evet arkadaşlar resimlerde ufak bir değişiklik var ama daha güzeller

Dostlarım, bu köyü çok sevdim. Umarım ziyaret edersiniz ama donma mevsimi gelince 😂

Umarım bana gezilecek güzel yerleri hatırlatırsın...

Sort:  
 3 years ago 

👍🏻👍🏻👏🏻

Bu tür gönderiyi sevdim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59007.15
ETH 2493.89
USDT 1.00
SBD 2.46