Few must vist beautiful place's of Pakistan🏤 || top on my bucket list💢 || birkaç kişi Pakistan'ın yerlerini ziyaret etmeli🌹🍀 || 24-05-2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamlar

Umarım hepiniz iyisinizdir, ben de Yüce Tanrı'nın Rahmeti ile gayet iyisinizdir. Hayalinizdeki destinasyonlara ulaştığınızda herkes orada hayattan çok mutludur. Ayrıca hepimizin Hayalleri olan Diffrent yerlerini ziyaret etme planlarım var.

Greetings

Hope you all are doing good im also fine with the Grace of almighty. Everyone is very happy in there lifes when you get your dreams destinations. I also have plans to vist Diffrent places whete we all have Dreams.

5850a5d01398a22a34a33bf88dcb4bc5.jpg

Beauty of Pakistan

----------------------

Hayalimdeki yerler

  • Pakistan'da ziyaret edilecek sayısız yer var. İyi boş zamanınız ve yeterli paranız varsa, bu yerlerden gerçekten keyif alabilirsiniz. Ayrıca harika tur ve seyahat paketleri de var. Size en iyi çok düşük maliyetli seyahat paketleri sağlar.
  • Bunlar kova listemde ilk sıralarda yer alan yerlerden birkaçı.

My dream destinations

  • in pakistan there countless place's to vist. If you have good free time and enough money then you can really enjoy these places. There are also very amazing packages of tour and travels. Which provides you best very low cost traveling packages.
  • These are few of the place's which are on top in my bucket list.

1. Naltar valley

  • naltar vadisi, dünyanın sayılı yerleri arasında en güzel vadilerden biridir. Hayatımda hiç ziyaret etmedim ama hakkında az önce YouTube'da kitap veya waatch okuduğum bu güzel vadiyi ziyaret etme hayalim var. İnşallah hayatımda bir kez yapacağım. Okara Pakistan evimden neredeyse 2000 km uzakta. Biz arkadaşlar, devam eden üniversite dönemimizi tamamladıktan sonra bu güzel vadiyi ziyaret etmek için bir plan yaptık. Gerçek hayatta oraya gittiğimde duygularım ne olursa olsun, bunu düşünmek bile şaşırtıcı.

567d1a1cb17ad.jpg
source
567d1a1cc9595 (1).jpg
source

2. Neelum Valley, Azad Kashmir:

varoluşunda benzersiz olan hiçbir şey dünyadaki bu yerle eşleştirilemez. Burası cenneti düşündüğünüz gibi ve burası size hayal gücünün en güzel resmini veriyor. Tüm hayallerimin gerçekleşmesinden çok, hayatımda bir kez de burayı ziyaret etmek istiyorum.

  • ahhhh... When ever i think about kashmir it was just like im thinking about heaven on earth this place is

567d1acecd90d.jpg
source
567d1aceb5677.jpg
source

3. Shangrila resort, Skardu:

  • Bahse girerim hayatta bir kez oraya ya pakistan'da ya da Pakistan'ın dışında gelirseniz, her yıl onu tekrar tekrar ziyaret etmeniz için sizi çekmesi gerekir. Burası shangrila tatil yeri, türünün tek başına dünyadaki eşsiz tatil yerlerinden biridir. Bu yeri ne zaman düşünsem, benim gibiydim ,,,,,, ohh tanrı bana kanatlar veriyor ki bu yere uçabileyim. Ama bu süper güçlere sahip olmadığınız için yine üzülüyorum.

567d1ca45aabe.jpg
source
567d1ca3f205c.jpg
source

4. Rama Meadow:

  • Pakistan'ın kuzey taraflarında ziyaret edilebilecek bir başka güzel yer. Bazı zamanlar, Tanrı'nın neden aynı güzel alanların her şeyi sevdiği her yerde yaratmadığını düşünüyorum, daha sonra bu güzel bölgelerin bizi dünyanın her yerine götürdüğü noktaya geldim, o zaman onları görmek için o güzel rüyalarımız olmayabilir. Bu mekanların güzelliği bir diğerinin içinde eşsizdir. Rama çayırları, hayattaki herkesin en az bir kez ziyaret etmesi gereken dünyanın en güzel çayırlarından biridir.

567d1d9536873.jpg
source
567d1d9592cb3.jpg
source

5. White Palace Swat:

  • son ama en az değil, tek başıma ziyaret ettiğim yer burası. Babam bir ordu askeri olduğu için bu bölgelere Diffrent operasyonları için gitmek zorundalar ve biz de o zamanlar onlarla birlikte, o zamanlar tam olarak hatırlayamayan gençtim ama onu ziyaret ettiğimizi biliyorum. Bu kışın yazın olduğundan daha güzel. Kışın, Güzelliğini 100 kat daha fazla zenginleştiren güzel beyaz bir kar frak giyer.

567d1e77bab50.jpg
source
567d1e76b060f.jpg
source

bir macera aşığı olarak her zaman Dünya'nın güzelliğini kendi başıma ziyaret etmek ve keşfetmek istiyorum, bu benim hayalimdeki yaşam hedefim. 🌐

being an adventure lover i always want to vist and explore the beauty of World by my own, this is my dream life goal as well. 🌐

yazdığım hiçbir şey tamamen intihal içermiyor, bundan yardım aldımwebsite but i wrote my Own experience through Diffrent social media platforms.

At the end i want specially mention to

Özel Mansiyon ve Teşekkür

@steemit-turkiye
@habercitr
🍀🌹

Sort:  
 3 years ago 

Aramiza hos geldiniz bi zahmet yeni traili takip edersen bana da haber verirsen takipden sonra seni de oylamaya eklemis olurum

https://steemit.com/hive-179764/@e-r-k-a-n/yeni-trail-ayarlari

Selamlar :)

canım kardeşim amacını anlayamadım açıklarmısın çok teşekkür ederim

 3 years ago 

e-r-k-a-n adli traili takip edersen tüm türk toplulugndan otomatik oy aliyorsun. günde bir kere. ilk paylasimina. buna trail diyoruz onakatilirsan sende oy alabiliyorsun

waiting for opening last stage

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69020.66
ETH 3731.25
USDT 1.00
SBD 3.65