The Diarygame Better Life -Yüz bakımı yapma günü

in Steemit Türkiye3 years ago

Bugün kendime cilt bakımı yapma günümdü. Bu yüzden evdekilerle birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra hemen üzerimi değiştirdim. İlk olarak anneme ev işlerinde yardım ettim. Daha sonra evde yapılacak temizlik işlerini de bitirdikten sonra yüz bakımı yapabilmek için odama geçtim. Odamda ilk olarak yüzümü temizlemek ve köpük demekle başlayacaktım. Bu yüzden banyo dolabına gidip bütün yüz temizleme ve bakım malzemelerini odama getirdim. Daha sonra bugün nasıl bir bakım yapacağımı planladım. Ve başladım yüzümü Bu şekilde yüzüm hem daha da temiz olacaktı. Ve bakımdan önce temizlik yapmak gerekiyordu..

makina.jpeg

Yüzümü sabunla mayı bitirdikten sonra bir baktım yüz yıkama jelim bitmişti. Yüz yıkama jeli mi olmazsa fırçayı kullanamıyorum ve yüzümü istediğim gibi bir bakım yapamayacaktım. Daha sonra henüz bakıma yeni başladığım için evimize yakın olan markete gidip yüz yıkama jeli alacaktım. Bu yüzden birazcık daha hızlı davranmam gerekiyordu. Hemen üzerimi değiştirip koşa koşa markete gittim ve istediğim yüz yıkama jelini aldım. Daha sonra koşa koşa tekrar eve geldim eve geldiğimde yüzümü temizleme eşine kaldığım yerden devam ettim.

jel.jpeg

Akşam olduğunda yemek yapılması için anneme yardım etmem gerekiyordu. Adamdaki işlerini bırakıp mutfağa gittim. Annem çoktan yemek hazırlıklarına başlamıştı. Ben de onları ne yapmam gerektiğini sordum ve yardım etmeye başladım. Daha sonra yemekleri hazırladık ve sofrayı kurduk. Babam da akşam gel ben sana hep beraber yaptığımız yemekleri yemeye başladık. Yemeğimiz bittikten sonra akşam gelirken babamın aldığı tatlıyı çayla birlikte yedik. Ben biraz balkona hava almak için çıktığımda kedimde yanıma gerek benimle birlikte oturdu ve günümü bu şekilde tamamlamış oldum.

kedi.jpeg

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemite Hoşgeldiniz. Steemit Türkiye topluluğunda aktif ve kaliteli gönderilerinizi bekliyoruz. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları ve duyuruları @steemit-turkiye hesabından bakabilirsiniz. Ayrıca grubumuza ve discord kanalımııza katılırsanız sizlerle daha iyi bir iletişim kurabailiriz :)

https://t.me/joinchat/AI_wwPBWBQs5ZDdk

Steemit türkiye temsilicisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62449.67
ETH 2429.76
USDT 1.00
SBD 2.58