Thediarygame Betterlife 01.09.2021 /Sürpriz Kutlamam

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba değerli steemit Türkiye topluluğu üyeleri.
Dün benim için çok güzel bir gündü. Doğum günümdü.
Kilisteki sevgili dostlarım bana sürpriz yaptı. Aslında doğum günümü kutlamak isteyeceklerini tahmin etmiştim fakat okulun ilk günleri biz öğretmenler için çok yoğun geçiyor ve bu yoğunlukta hatırlanmak çok güzeldi.

Kilis küçük bir şehir. Çoğu zaman şehirde yapacak bir şey bulamıyoruz ancak bu güzel dostluklar bizi kilise bağlıyor.

IMG-20210902-WA0016.jpg

Arkadaşlarla uzun bir süre pastanede oturduk. Tatil sonrası ilk kez bir araya geliyorduk. Yazın her birimiz ülkenin bir köşesine gittiğimiz için görüşemedik. Telefonla görüşmek de yüz yüze görüşmek tadında olmuyordu elbette.
Doğum günüm vesilesiyle bir araya gelmemiz çok güzel oldu.

IMG-20210902-WA0018.jpg

Pastanede ayrıldıktan sonra eve gittim. Biraz dinlendim ve rutin işlerimi yaptım. Akşam yemeğinden sonra biraz kitap okumak istedim. Bir süredir başlamayı planladığım kitabımı nihayet elime aldım.
Zülfü Livaneli "Kardeşimin Hikayesi" . Daha ilk sayfalardan kitap beni kendine bağladı. Zaten bu yazarın kitaplarını hep beğenmişimdir.

Bir saat kadar kitap okuduktan sonra eşimle kahve içmeye karar verdik.

IMG-20210902-WA0029.jpg

Aslında sade türk kahvesini çok seviyorum fakat nedense canım daha yumuşak içimli bir kahve istedi ve sütlü kahve içmeye karar verdik.
Kahvelerimizi içtikten sonra kızımın uyku saati geldi. Bir saat kadar süren bir uğraştan sonra kızımı uyutabildim.
Aslında çok düzenli bir uyku saati vardı fakat yaz tatilinde tüm düzenimiz alt üst oldu. Ama evimizde kısa bir sürede bu durumu düzelteceğimizi düşünüyorum.
Günümü bu şekilde tamamladım.

Sort:  

Nice seneler canım 🌼☺️

 3 years ago 

Çok teşekkürler kıymetli arkadaşım🌺güzel sürpriziniz için burdan da bi kere daha teşekkür ederim iyi ki vardınız 🙏🏻🌺

 3 years ago 

Dogum gununuz kutlu olsun.nice yillar

 3 years ago 

Çok teşekkürler🙏🏻🙏🏻🌺

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Nice seneleriniz olsun İnşallah hep mutlu olun 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim🙏🏻 🌺

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60782.57
ETH 2381.28
USDT 1.00
SBD 2.64