Sağlık

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese merhaba
Bayadır buralarda yoktum. Keyiften yoktum demeyi çok isterdim ama malesef öyle değil. Malum gribim devam ediyordu. Onun üstüne annemin rahatsızlıkları fazlalaştı. Artı olarak ta eşimin kardeşi @whyshy bir kaza geçirdi ve şu an hastanede. Eşim yanında kalıyor bense evde oğlumuzla ilgileniyorum. Umuyorum bu süreç bir an önce biter ve sağlığına kavuşur tüm şifa bekleyenler. Durum böyle olunca morallerde bozuk oluyor ve tadımız tuzumuz olmuyor. böyle durumlardan çok etkileniyorum ve aşırı derecede içime kapanıyorum. Bu zamanda beni anlayan sessizliğimden anlıyor. Ne diyelim Allah beterinden korusun inşallah. İnşallah bir sonraki postumu daha güzel şeylerden bahsederek açarım. Hiç resim atma isteğim olmasa da bi kahve fotoğrafıyla kapatmış olayım. Sağlıcakla kalın.
IMG_20211202_132837_055.jpg

Sort:  

Çok geçmiş olsun 😔

 3 years ago 

Teşekkür ederim sağolun 😪

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64071.08
ETH 2763.75
USDT 1.00
SBD 2.66