En güzel kahvaltı

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba
Bugün yine 6 derken hoop uyandım yani uyandık oğlumla beraber :) Daha sonra biraz keyif yaptık kahvaltı hazırlığına koyuldum ama o kadar iştahım az ki hiç bir şey yemek istemedim. Hafif atıştırma yapmaya karar verdim ve karşınızda kahvaltının yıldızı, seveni kadar sevmeyeni de çok olan sevgili avakado :)

IMG_20211115_104717_353.jpg

Bu aralar midem hassas olduğu için ağır şeyler yemekten kaçınıyorum ve bunu yemek bana çok iyi geldi. O kadar iyi geldi ki sonunu resimlemek aklıma geldi 🥴 kahvaltı bittikten sonra evi temizledim ve ablam @saltanat ile teyzeme davetliydik. Yolda giderken bu güzel çiçekler dikkatimi çekti.

IMG_20211115_170754_086.jpg

Rengin tonu oldukça farklıydı ama resimde pek belli olmamış. Gittiğimizde bizi sıcak karşıladılar sonra geldi sıra sıra sarmalar, börekler, kekler, kahveler. Tabi onları görünce adeta gözüm döndü benim boşver resmi melek yemeğe odaklan diye kendime telkin verdim, yürüyüş yormuş olacak ki tabağımı bitirdim. Ortalama 2 saat kadar kaldık ama oğlum ağladığı ve uykuys geçemediği için biraz aceleyle kalktık. Bizim evler arası mesafe iz ortalama 20 dakika ama çocukla bu yarım saati buluyor ve yorucu oluyor. O yüzden yolda da yavaş yavaş gelirken etrafı gözlemleme şansım oluyor. Dönüş yolunda da dışı sarmaşık kaplı olan müstakil yer dikkatimi çekti.

IMG_20211115_170808_152.jpg

Nedense böyle yerleri çok seviyorum ben. Her neyse eve geldik oldukça yorulmuştuk biz oğlumu çok şükür uyuttum ve artık kendim de dinlenmek istiyorum. Yemek olarak dünden yemeğim olduğu için rahattım. Bugünüm böyle geçti.
Gönderimi okuduğunuz için teşekkür ederim

Sort:  
 3 years ago 

Ohh ne güzel fotograflar çekilmiş

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60085.46
ETH 2416.33
USDT 1.00
SBD 2.43