Bir garip günler

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba
Bugün erkenden uyandım çünkü saat 10 a kadar kahvaltı yapmış olmam gerekiyordu. Gerçi gerekmese de mecburen erken uyanıyorum bebekten dolayı. Her neyse erken uyanmamın sebebi hacamat yaptıracağım için. Hacamat yapacak kişiyle 12 ye randevulaştık ve 2 saat öncesinden yemek yememem gerekiyordu. Bende öyle yaptım ve yemedim. Hacamatı yaptırdım şu an biraz ağrım var ama peygamberimizin sünneti olduğunu ve dertlere deva olduğunu bildiğim için değer diye düşünüyorum. Bu arada 3 gün öncesi ve sonrası hayvansal gıda tüketmek yasak olduğu için ne yiyeceğimi bilemez durumdayım açıkçası. Normal de yerken hiç dikkat etmiyoruz ama ne kadar çok hayvansal gıda tükettiğimizi farkettim. Neredeyse çoğu yiyecekte hayvansal gıda var. Gülü seven dikenine katlanır demişler, katlanacağız ne yapalım. Zaten tatlı olarak hayvansal gıda olmayan tek tatlı benim de pek sevmediğim kabak tatlısı var ona talimiz mecburen :) Böylelikle derdimi de anlatmış oldum. Hepinize iyi akşamlar diliyorum. Gönderimi okuduğunuz için teşekkür ederim.
IMG-20211209-WA0004.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64071.08
ETH 2763.75
USDT 1.00
SBD 2.66