Gün batımı manzaram 🌅🌆

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Steemit Türkiye ailesi 👋
Bir kaç gündür sık sık paylaşım yapmadım. Ama ara ara paylaşımlar yaparak kendimi unutturmadım ve sizleride unutmadım.
Umarım herkesin sağlığı ve keyfi yerindedir. 🙏

Paylaşım yapamamanın sebebi ailecek tatile gitmiş olmamız. Eşim, kızım, küçük oğlum ve ben tatile gitme planları yaparken sürpriz bir kararla sürpriz misafirlerimizde geldi. Babam ve yeğenim Özgür 😊
Hal böyle olunca tatilde steemite fazla zaman ayıramadım. Küçük oğlum tatilde beni epeyce yordu.

1 haftalığına Edirne'nin Keşan ilçesinde bulunan Erikli tatil beldesine gittik. Gitmeden 15 gün önceden kalacağımız evi kiraladık. Önceki yıllarda gittiğimizde evi sahibinden kiralıyorduk. Şimdi orada çoğu evleri emlakçılar kiralıyor. Bu durum iyi mi oldu kötümü bilemiyorum.
Emlakçının evle ilgilendiğini söyleyemiycem. Temizlik ve hijyen konusunda malesef çok kötüler. Örneğin yan dairede kalan komşular vardı. Onlar çıkar çıkmaz eve iki temizlikçi geldi. Abartmıyorum evi temizlemeleri 5 dakika bile sürmedi. O sürede ne kadar temizlik sağlanmış olur ki 🤷‍♀️

Ama deniz tek kelimeyle muhteşem 🤌
Bir hafta süresince her gün denize gitmek için sabırsızlandım. Öyle berrak, ılık, temiz ve sırf kum olan bir deniz daha varmıdır bilemiyorum. Bir yerde okumuştum Türkiye'nin en temiz denizi olduğunu. Ama o denizi hakedecek bir yerleşim yeri olduğunu düşünmüyorum. Belediye'nin oraya hizmet ettiğini söyleyemem.
Erikli hakkında başka bir postta daha ayrıntılı paylaşım yapmayı düşünüyorum.
Ahmet Bey'in @habercitr düzenlediği bu güzel yarışmaya bende kayıtsız kalmak istemedim.
Gün doğumu ve gün batımı manzarasını çok severim. Aslında gökyüzünde yaradanın bizlere gösterdiği her manzarayı çok seviyorum. Resmetmeye çalışsak bu kadar muazzam bir görüntü ortaya çıkmaz. Çok şükür ki bu manzaraları görebiliyoruz.
Bende nacizane sizlere Erikli'de denize gittiğim bir günden, gün batımının fotoğrafını paylaşmak istiyorum.

20220818_193253.jpg

IMG-20220822-WA0017.jpg

Buda evimden bir gün batımı manzaram. 🥰

IMG-20220822-WA0015.jpg

Yarışmada çok iddialı fotoğraflar, birbirinden güzel manzaralar var. Hepsini çok beğendim. Şimdiden kendim dahil herkese başarılar dilerim. Bende yarışmaya sevgili eşim @ylmzayan 'ı davet ediyorum.
Kendinize çok iyi bakın sevgili steemit ailem 🙏
Hoşçakalın 👋

Sort:  

Günbatımı ne kadar güzel görünüyo😊

Teşekkür ederim canım benim 😍

Çok güzel fotoğraflar Melek Teyzem ❤️❤️

Teşekkür ederim canım Elifim 🤗❤️❤️

katılımınız için ben çok teşekür ediyorum. Görseller gerçekten çok güzel görünüyor emeğinize sağlık.

Güzel fotoğraflar.. Başarılar..

Teşekkür ederim 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57621.01
ETH 3094.14
USDT 1.00
SBD 2.32