Club100 / The Diary Game - Better Life || 18.06.2022 Doğum günü partisi 🎂🎉

in Steemit Türkiye2 years ago

1655829263452.jpg

Merhaba Steemit Türkiye ailesi

Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir?
Şu an bu postu yazlık evimizin bahçesindeki çam ağacının altında, kuş cıvıltıları eşliğinde yazıyorum.
Bence harika bir ortam.👌

20220621_154214.jpg

Sizlere güzel bir doğum günü partisinden bahsedeceğim. Kızımın sınıf arkadaşının doğum günü vardı. Sağolsun veli arkadaşım bizide davet etti.
Doğum günü sabahı erkenden kalktım. Oğlumu yengesine bırakacaktım. İlk önce oğlumun kahvaltısını yaptırdım. Kıyafetlerini ayarlayıp yengeme bıraktım.
Doğum günü kızının hediyesini yoğun olan işlerim dolayısıyla alma fırsatım olmamıştı. Kızımla birlikte hazırlanıp evimizin yakınında olan alışveriş merkezine gittik. Lcw mağazasından beğendiğimiz bir tişört aldık. Fazla zamanım kalmadığı için hediye paketini hemen orada yaptırdım.
Normalde birisine aldığım hediyeyi paket yaptırmaz evde 10 kere bakarım. Kendim daha sonra paket yaparım. ☺️ bu huyum küçüklüğümden beri var.

Bir takı dükkanına girip kızımın zevkine göre hediye olarak kolye de aldık. Yengem @adalynaz sağolsun bu arada iki ölçü malzemeyle corn flakes tatlı yaptı. Doğum günü saatine çok az kala bütün hazırlıkları yetiştirdik.
Eşim kızımla beni doğum günü yapılacak olan mekana araçla bıraktı. Bulunduğumuz semtte Bilgi Evi var. Oraya ait bahçede kutlanıldı doğum günü.
Gittiğimde çoğu veli gelmişti. Benim götürdüğüm ikramlığı da masaya yerleştirdim. Bayağı ilgi gördü diyebilirim. 😉

20220621_215038.jpg

Bu durum benimde çok hoşuma gitti doğrusu 🥰
Çocuklar doyasıya eğlendiler. Tabi biz velilerde çok eğlendik. İngilizce ve matematik öğretmeni de geldi. Okul ortamından uzak kendi hayatlarımıza dair hoş sohbetler ettik.
Doğum günü pastasını arkadaşımız kendisi yapmış kızına. Tadıda görüntüsü de çok güzeldi.

20220613_134853.jpg

Çocuklar sırayla hediyesini verip resimler çekildiler. Topluca fotoğrafımızı da çekildik.
Çok şükür güzel bir sınıf olduk. Birbirinden anlayışlı ve olgun öğretmenlerimiz ve velilerimiz var.

20220613_140010.jpg

IMG-20220613-WA0013.jpg

IMG-20220613-WA0022.jpg

IMG-20220613-WA0011.jpg

Kızımla parti bitiminde yürüyerek eve geldik. Ara sıra yolda selfieler çekildik. Günün sohbetini yaptık. Aynı zamanda da yediklerimizi erittik.😃

20220613_154808.jpg

Doğum gününde yediklerimden sonra akşam yemeği hazırlamak çok zor oldu. Ama bir şekilde hallettim. Yemeğimizi yedikten sonra eşimle balkon keyfi yaptık. Günümü böylelikle yine koşuşturmalı, keyifli, hoş sohbetli bitirdim.

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Great work promoted in the discord r2cornell

Gran trabajo promocionado en el discord r2cornell

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46