Club100 🎉|| Thediarygame betterlife 21.06.2022 || Gelecek için! 💗🌺🌈👸

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhabalar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün benim için çok özel bir gün çünkü Canım gibi sevdiğim yeğenim Azracığımın ilk okul mezuniyet töreni vardı. O inanılmaz heyecanlı olduğu için onun heyecanı beni de inanılmaz gerdi her ne rahat bir çocuk olsa da bu tarz önemli günlerde biraz panikliyor. Onu sakinleştirmek için erkenden ailece yanına gittik saatler öncesinden onu motive ettik. Kep atma töreni öncesi dans gösterileri vardı ve heyecandan dans edememekten korkuyordu biraz evde dans provası yaptık
Babamda geldi biraz onu cesaretlendirdi.

IMG_20220620_174327.jpg

Evden çıkmadan önce kendime sağlıklı bir kahvaltı tabağı hazırladım. Son zamanlarda aç karnıma enginar ve kereviz sapı yemeye özen gösteriyorum çünkü enginar aç karnına çiğ bir şekilde yendiğinde ciğeri temizliyor inanılmaz faydalı. Tadı güzel diyemem özellikle kereviz çiğ bir şekilde yemek gerçekten zor ama peynir ile yendiğinde tadı biraz daha yenebilir hale geliyor. Biraz vücudumun arınmaya ihtiyacı var o nedenle bu aralar biraz böyle devam edeceğim. Bunun yanı sıra yeni vitamin takviyeleri araştırıyorum kendi ihtiyacım doğrultusunda bir rutin oluşturacağım. Sağlık herşeyden önemli!

IMG20220603103633.jpg

Kahvaltı sonrası tören için hep birlikte okula geçtik. Tüm aile oradaydık hatta biraz kalabalık geldiğimiz için mahçup olduk. 😂 Ama hepimiz azrayı çok seviyoruz ve onun önemli anlarını kaçırmak istemiyoruz.

IMG_20220615_173728.jpg

Azra arkadaşlarını görünce sakinleşti ve onlara ayak uydurdu önce dans gösterisi yapıp daha sonra kep atma töreni gerçekleştirildi. Kep atma anında inanılmaz duygulandım onun bebeklik halleri gözlerimin önündeydi her anına şahit olduğum için onu böyle büyümüş görmek beni biraz duygulandırdı. Onunla gurur duyuyorum çok akıllı zeki bir çocuk umarım bütün hayatı mutluluk ve başarı ile geçer.

IMG20220614163810.jpg

Ona mezuniyet hediyesi almadan önce neye ihtiyacı olduğunu sordum, istediği birşey olsun istedim ama o kadar mütevazi bir çocuk ki benden renkli kelebek tokalardan istediğini söyledi. Bizim çocukluğumuz da moda olan tokalar tekrar popüler olduğu için sosyal medya da görmüş ve çok beğenmiş. Ama bulunması biraz zor olduğu için biraz uğraştırdı beni neyseki sonunda buldum 30 TL civarında bir fiyata aldım. Alışveriş hakkında olduğu için sanırım #fintech etiketi kullanmamın bir sakıncası yoktur diye düşünüyorum ilk defa kullanıyorum.

IMG-20220621-WA0013.jpeg

Yeni neslin bilinçli ellerde yetiştirilmesi ile Dünyamız ve Ülkemizin tekrar aydınlığa kavuşacağına inanıyorum. Bizim neslin gençliği çalınmış, haklarımız özgürlüklerimiz kısıtlanmış olsa da yeni neslin bu düzeni yıkıp tekrar aydınlığa çıkacağı ümidim sonsuz.. Umarım çocuklarımız daha mutlu daha adil ve daha özgür bir dünya da doya doya yaşarlar. Çocuklarımızı itinayla yetiştirip kendilerine, Dünyaya faydalı bireyler haline getirelim ve bizim yapamadığımızı yapmaya cesaretlendirelim.. Tüm çocuklar için güzel bir gelecek diliyorum!

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFa3t56KnTA4eAt9k5pceVt8W5M528hJj8edsWRsjwLp7p2qrW99kaWz5ESr1XQnr4fcQj7EsWsoaZsZvfa...rEyGiPkXd7EnAHFHJ4hF9FwEYBh9Ktd5AV4zcJHrnYm54jYLzHhuqXkZqPZDiU8AshTxYqy9TLbWKUPwXQcagVWPfSX5PtizSB8T1ghmaApfuDQhbfruDDszuC.png

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Manually curated by @jasonmunapasee

r2cornell_curation_banner.png

Congratulations ..,

This post has been supported by @heriadi from the Industrious seven team.

Keep writing posts with the theme "My Life". Let's join at least #club5050 to get the next support

 2 years ago 

Merhaba Emel ; yeğeninin mezuniyetine önem vermen ne kadar güzel. senin gibi teyze/hala sı olduğu için çok şanslı. bi sağlıklı tabağınıda çok sevdim şu sıralar sağlıkla pek aram olmayınca .D

 2 years ago 

Canım sağlığına dikkat et bende öyle bir süreçten geçtim şimdi çok korkuyorum dikkat ediyorum herşeyden önemli 🙏 Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 💗🌺

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38