The Diary Game Season 3, Better Life / Wednesday, June 9, 2021 / (Today! - Bugün) 🤍🇹🇷

in Steemit Türkiye3 years ago

0001-2584765595_20210609_012423_0000.png

Merhaba!

Hello there!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.. Beni sorarsanız biraz yorgunum. İnanılmaz yoğun bir gün geçirdik, Babamızın Başkanlık yaptığı belediye ve Kızılay yardım kurumu ortak kampanya düzenleyip bağış çadırı kurdular bizde günün tamamını yine orada geçirdik.

How are you? I hope you are well.. If you ask me, I am a little tired. We had an incredibly busy day, the municipality and the Red Crescent charity organization, where our father was the chairman, organized a joint campaign and set up a donation tent, and we spent the whole day there again.

Öncesinde sabah 9:30 civarı kalkıp @Tugbabeauty ile hızlı bir kahvaltı yaptık.. Hızlı dediğime bakmayın ikimiz yanyana olunca kahvaltı keyfimiz bir hayli uzuyor..

Before, we got up around 9:30 in the morning and had a quick breakfast with @Tugbabeauty. Don't mind what I said fast. When the two of us are together, our breakfast enjoyment takes a long time..

IMG_20210608_184304.jpg

Ardından Ladyi her zamanki gittiğimiz parka götürüp biraz enerjisini atması için oyun oynattık. Burası sadece Lady e değil bize de çok iyi geliyor zaten Lady olduğum her yer cennet bana..

Then we took Lady to the park we go to as usual and played a game to get some energy off. This place is very good not only for Lady but also for us. Anywhere I am a Lady is heaven to me.

IMG_20210607_234233.jpg

Parkta biraz vakit geçirdikten sonra tekrar eve gidip soğuk birşeyler içip üzerimizi değiştirdik ve Bağış çadırına gittik.

After spending some time in the park, we went home again, had a cold drink, changed our clothes and went to the Donation tent

IMG_20210607_142944.jpg

Lady de bizimle birlikte bağış çadırına geldi. Ve yine ilginin tamamını üzerine çekti. Tam ilgi manyağı bizimkisi. Kendini yerlere attı, yuvarlandı biraz şımardı küçük hanım!

Lady also came to the donation tent with us. And again, it got all the attention. Ours is a complete attention maniac. She threw herself on the ground, rolled a little spoiled little lady!

IMG_20210608_184609.jpg

Çok yoğun bir kalabalık vardı herkes gayet yardım sever ve duyarlı davrandı. Türk halkının yardım severlik konusunda ki tutumunu taktir ediyorum! Çoğu zaman fikir ayrılığı yaşansa da konu yardımlaşma olunca bir araya geliyor olmamızdan gurur duyuyorum. Umarım özümüzü hatırlar ve bir arada tekrar kenetleniriz.

There was a very busy crowd, everyone was very helpful and sensitive. I appreciate the attitude of the Turkish people towards charity! Although there are often differences of opinion, I am proud that we come together when it comes to helping each other. I hope that we will remember our essence and be clamped together again.

IMG_20210608_184450.jpg

Bize birlik olmak çok yakışıyor..! Bunu yazarken bile gözlerim yaşardı.. Vatanımı, Atamı Halkımı çok seviyorum! Bu ülke doğdum için hep şükür ediyorum ve kesinlikle Atamızın dediği gibi;

It suits us very well to be together..! Even as I write this, my eyes are in tears.. I love my homeland, my ancestors and my people! I am always grateful for being born in this country and definitely as our Father said;

MUHTAÇ OLDUĞUMUZ KUDRETİN, DAMARLARIMIZ DAKİ ASİL KANDA MEVCUT OLDUĞUNU BİLİYORUM! 🇹🇷

I KNOW THAT THE STRENGTH WE NEED IS IN THE NOBLE BLOOD IN OUR VESSELS!

Sizleri çok seviyorum! Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle ve sağlıkla kalın!

I love you very much! Thank you very much for reading. Stay with love and health!

Sort:  
 3 years ago 

icerik icin tesekürler :) lütfen trailimizede katilin

https://steemit.com/hive-179764/@e-r-k-a-n/beyler-bayanlar-dikkat-trailimizi-kurduk

 3 years ago 

Katıldım üç gün önce ama sorun çıktı sanırım 😊

 3 years ago 

evet bu yeni site öteki yerde problem oldugu yine tasiniyoruz :)
lütfen burayide bi zahmet ayarlayin

 3 years ago 

Tamam en kısa zamanda tekrar deneyeceğim

 3 years ago 

Harika bir yazı olmuş ellerinize sağlık, ne kadar dolu dolu verimli bir gün geçirmişsiniz🥰 ne mutlu Türküm diyene!

 3 years ago 

Evett🇹🇷 teşekkür ederim güzel yorumunuz için 💗🌈👸

Çok güzel bir emeginize saglik 🙏

 3 years ago 

Teşekkür ediyorumm🐰🌼

Çok güzel bir gün olmuş. Keyifle okudum yazdıklarınızı.

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim çok kibarsınız 🌿🦋

 3 years ago 

MUHTAÇ OLDUĞUMUZ KUDRETİN, DAMARLARIMIZ DAKİ ASİL KANDA MEVCUT OLDUĞUNU BİLİYORUM!

Kesinlikle katılıyorum biz Türkler duyarlı bir milletiz ve birlik olduğumuz zaman çok guzeliz😍

 3 years ago 

Eveeeeet🇹🇷🤍

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by @blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74