Steemit -Türkiye Yarışma #7 / Steemit bana neler kazandırdı? 🌈👸💸🙏

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)


Öncelikle yarışma için böyle güzel bir konu başlığı oluşturduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum sevgili temsilci ve yönetim kadrosunda bulunan değerli arkadaşlarım 🙏


Merhabalar!


Benim steemit ile tanışmam arkadaşım @Tugbabeauty sayesinde oldu. O 2017 yılında buraya kayıt oldu ve yazmaya başladı. Başladığı dönemde bana buradan bahsetti ama o dönem inanılmaz yoğun ve önemli kararlar vermem gereken bir dönemdi ve bahsettiği anda kayıt olamadım. Aradan 2 ay gibi kısa bir süre geçtikten sonra Tuğba bana devamlı buradan bahsediyor tam benlik bir platform olduğunu anlatmaya devam ediyordu. Çünkü ben çocukluğumdan beri bir yerlerde yazma hayalim vardı. Çok ufak yaşlar da ( Meslek idrak edebilecek düzeyde ki yaşlarımda) gazeteci olmayı istiyordum. Bu istek tüm öğrenim hayatım boyunca içimdeydi. Hala da öyle!

IMG_20210826_183922.jpg
İlk steemit fotoğrafım👸


Ne yazık ki hayat her zaman planladığımız gibi gitmiyor. Planlar yapıyor, Hayaller kuruyoruz ama hayat bizi alıp bambaşka yerlere götürüyor. Çok çalışkan, saygılı Hocaları tarafından hep sevilen bir öğrenci oldum. Öğrenim hayatım boyunca tüm Hocalarımdan aynı övgü dolu sözleri duyar motive edilirdim. Her zaman özel olduğumu ve ileri de çok başarılı olacağımı söyler beni yürüdüğüm yolda motive ederlerdi. Ama öğrenim hayatım tam hayallerimin gerçekleştiği anda Aile de ki ciddi bir sağlık sorunu sebebi ile yarım kaldı. Ne olduğunu anlatamam ama hayalimden vazgeçecek kadar ciddi bir sorun ve canım kadar sevdiğim biriydi. Kimse benden böyle bir sorumluluk almamı beklemedi. Ama ben seve seve onun yanında olmayı tercih ettim. Asla pişman değilim! Çünkü hayat bana istediğimi başka şekiller de verecekti emindim..

IMG_20210219_154203.jpg
Hayata karşı duruşum😂🌈

Öylede oldu! Yaptığım bu fedakarlık uzun yıllarımı aldı ama sonucunda kendimi inanılmaz güzel bir hayatın tam ortasında buldum. Her zaman iyi insanlarla karşılaştım. Maddi anlamda ve manevi anlamda şans hep benden yana oldu!

Ama yazmak hep içimdeydi. Ve sonunda yazabileceğim bir platform karşıma çıktı. Boşta olduğum zamanlar da burada yazmaya başladım. Daha sonra kazanç elde etmeye başladıkça burayı iş olarak görmeye başlayıp daha çok üzerinde durdum. Hem sevdiğim işi yapıyor hemde para kazanıyordum. Bu inanılmaz bir şanstı benim için!

IMG_20210710_135038.jpg
Sevdiğim işten para kazanmak mı?🤩💸🎉


Bunun yanı sıra bir sürü değerli insanla tanıştım onları tek tek etiketlemiyorum ama okuduklarında gülümseyerek kendilerini kast ettiğimi anlayacaklar eminim 😊Bunun yanı sıra insanların paylaşımlarını okuyarak bilmediğim birçok şey öğrendim. Artık diğer sosyal medya platformlarında çok az zaman geçiriyorum. Vaktimin çoğu steemit de geçiyor. Özellikle ara verip tekrar steemite döndükten sonra buraya neredeyse tüm zamanımı veriyorum. Bunun en büyük sebeplerinden biri de maddi anlamda ihtiyaç duyduğum dönemde burada bir yazı yazdım ve bu yazıma @steemcurator01 yüksek bir oylama yaptı. Bu beni inanılmaz motive etti o dönemde. O zaman buranın gerçek anlamda beni maddi ve manevi mutlu edeceğinden emin oldum. Ve tam zamanlı olarak buraya kendimi verdim. Kendisiyle bire bir iletişimim hiç olmadı fakat bana verdiği desteklerden ötürü kendisine teşekkür ediyorum🙏

IMG_20210501_173913.jpg
İlk yüksek oyumu aldığım postum!🙏👸💗


Burası için çok güzel hayallerim ve planlarım var her geçen gün kendimi daha fazla geliştirmek için bu konuda iyi olan insanları takip ediyor, buraya göre yaşıyorum. Eksiklerim var evet ama öğrenmek için hevesim de var! Yarım kalan hayallerim için buradayım. Ve yolun daha çok başındayım. Daha görecek, yaşayacak ve anlatacak birçok hikaye biriktirmek için sabırsızım!

Bir sonraki steemit hikaye yazım da tüm hayallerimin gerçekleştiği bir yazı olmasını dileyerek yazımı sonlandırıyorum. Okuduğunuz için teşekkür ediyorum ve size de kendi yolunuz da şans diliyorum. 🙏

Hoşçakalın!

Sort:  

Başarınızın devamını dilerim🙏

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏 Hepimiz için öyle olsun 🤗

 3 years ago 

Steemit maceranı çok güzel anlatmışsın güzel kuzum 😍

Bunun yanı sıra bir sürü değerli insanla tanıştım onları tek tek etiketlemiyorum ama okuduklarında gülümseyerek kendilerini kast ettiğimi anlayacaklar eminim 😊

Bu kısmı okurken benim de yüzünde bir gülümseme oluştu 😊Ben de senin gibi değerli bir insanı tanıdığım için çok mutluyum iyi ki varsın iyi ki buradasın 😍

 3 years ago 

İyiki karşılaştık canım benim 🙏🤗💗🌈👸

Çok beğenerek okudum yazını. Steemit ile ilgili fotoğraflarını da ayrıca beğendim.

Kazancında aktifliğinde daim olsun ☺️🙏

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim pınar hanım 🙏 hepimiz için en güzeli olsun 🌈

 3 years ago 

Güzel bir paylaşım olmuş. Umarım bütün hayalleriniz ve planlarınız gönlünüze göre olur. Başarılar

 3 years ago 

Amin inşallah Rukiye hanım teşekkür ediyorum 🙏

 3 years ago 

Çünkü hayat bana istediğimi başka şekiller de verecekti emindim..

Güzel kalplerin yolu hep aydınlığa çıkar, görünmez bir el bütün güzellikleri önüne serer sen yeter ki Rabbine güven.. Daha nice istediklerinin tez zamanda gerçekleşmesi dileğiyle..

 3 years ago 

Amiin canım benim amin 🙏 Senin de güzel kalbinde ne varsa hepsi gerçek olsun 💗🤍

 3 years ago 

🤲🤗😍

 3 years ago 

başarınızın devamını dilerim :)

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏

Tebrikler super gidiyorsunuz 👍

 3 years ago 

Teşekkür ederim Yalçın bey 🤗

İnsallah sağlık problemi atlatılmıştır 🙏 O kadar güzel yazmışsınız ki bayıldım , bir bu kadar daha yazsanız sıkılmadan okurdum 👏🥰 Yarışmada başarılar

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim Büşra Hanım çok iyisiniz 🙏💗

 3 years ago 

çok güzel bir paylaşım, başarılar :)

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 😊

 3 years ago 

Başarılarınızın devamını dilerim 🌺

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏Bende sizin başarınzı ı temenni ediyorum 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97