You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sp Power Up ile Gücüme Güç Kattım

in Steemit Türkiye3 years ago

Bugün bununla ilgili başıma çok ilginç birşey geldi. 4 SBD mi power yapmak için steeme çevirmek istedim ve yok oldu 😂şuan SBD olarak da steem olarak da görünmüyor 4 SBD nereye gitti anlamadım. Arkadaşım tam sen yaparken oranlar değişmiştir işlem yapılmamıştır dedi ama saatler geçti hala aynı 🤷

Sort:  

Mobilden yani telden yapıyorsanız internet sekmesini masaüstü yapın. En altta kırmızı olarak çizdiğim yerde yapılan işlem beklemede olabilir. Sağ tarafında iptal etme yeri var. Oradan iptal edip tekrar satış işlemini deneyin.

IMG_20210916_023513.jpg

 3 years ago 

Evet dün orada da çıkıyordu hemen kayboluyordu. O nedenle iptal de e dememiştim ama devamlı sayfa yenileyerek yakaladım iptal ettim. Tekrar işlem yaptım 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65814.16
ETH 3444.84
USDT 1.00
SBD 2.64