Lunch/Öğle yemeği 👩‍🍳🤍🐰

in Steemit Türkiye3 years ago

20210605_134826_0000.png

Hello there!

Merhaba!

I've been trying to regulate my diet for a while. The snack meals I ate in front of the TV for a long time, especially during the curfews, affected my immune system. And my body STOP! He started giving signals.

Bir süredir beslenme şeklimi düzene sokmaya çalışıyorum. Uzun zamandır özellikle sokağa çıkma yasakların da TV karşısında yediğim aparatif öğünler bağışıklık sistemimi oldukça etkiledi. Ve vücudum DUR! Sinyalleri vermeye başladı.

My sudden hunger also complicates this. With the sudden decrease in hunger and blood pressure, it is difficult to prepare something healthy, and I immediately eat whatever is ready. Unfortunately, these are usually packaged foods.

Benim ani acıkmalarım da bunu zorlaştırıyor. Aniden gelen açlık ve tansiyon düşmesi ile sağlıklı birşeyler hazırlamak zor geliyor ve hemen hazır ne varsa onu yiyorum. Bunlar da genelde paketli gıdalar oluyor maalesef...

IMG_20210605_134402.jpg

Although I buy fruit at home every time, I can't get into the habit of eating fruit in any way! However, I consume fruit with different flavors in porridge, so at least I try to consume light and nutritious foods such as oats and fruit for lunch.

Her seferinde eve meyve almama rağmen hiçbir şekilde meyve yeme alışkanlığı edinemiyorum! Ancak yulaf lapası içinde farklı lezzetler eşliğinde meyve tüketiliyorum, bu nedenle en azından öğle yemeklerin de yulaf, meyve tarzı hafif ve besin değeri yüksek gıdalar tüketmeye gayret ediyorum.

I feel that I have to make radical changes in my life, I know. I hope that I will show this will soon and give my body the respect and love it deserves..

Hayatım da köklü değişiklikler yapmak zorunda olduğumu hissediyorum, biliyorum.. Umarım bu iradeyi kısa sürede gösterir ve bedenime hak ettiği saygıyı ve sevgiyi vermiş olurum..

Stay with love and health!

Sevgiyle ve sağlıkla kalın!


Sort:  
 3 years ago 

Bende hiç meyve yiyemiyorum. Alışkanlık haline getirmek için bu tarz yöntemler yapabilirim

 3 years ago 

Evet! Daha lezzetli oluyor hem görsel olarak daha cazip 👩‍🍳😂🦋

 3 years ago 

Karantina gerçekten hepimizi mahvetti. Ama insan bir şekilde toparlamalı. Elinize sağlık 😌

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏🌼 Umarım hepimiz eski rutinimize döneriz 🦋

 3 years ago 

Sağlıklı beslenmeye özen göstermeye başlaman çok güzel. Ben de ekmeği şekeri hayatımdan çıkarttım sayılır, bir tuz var zararlı olan onsuz çok zor tat almam 😃

 3 years ago 

Şekeri sadece çay da kesebildim ama tatlıları asla çıkaramam diye düşünüyorum 😂😂👩‍🍳🤍🐰

 3 years ago 

Yulaf lapasini meyve ile bende çok severim hatta bazen normal kahvaltı canım istemez direk lapa yaparım. Sizin kapanın görüntüsü de ye beni diyor 😋 kısa sürede güzel sonuçlar alacağınıza eminim 👍

 3 years ago 

Motivasyon için teşekkür ederim 🌼🤍İnşallahh🙏👸

Merhaba ;

Aktif olduğunuz için teşekkür ederiz. :)
Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62659.86
ETH 2534.03
USDT 1.00
SBD 2.63