Hayaller / Hayatlar 👸✨🌈🙏

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar!


Nasılsınız? Havaların ısınmasıyla herkes tatil moduna geçti, genel bir sessizlik hakim herkes de. Bende yaza girerken yasakların kalmasını hevesle bekleyenlerdim. Yasaklar kalkarsa diye bir sürü tatil planı yapmıştım kafam da ama maalesef planları değiştirmek zorunda kaldım. Şimdilik şehirde kalacak gibiyim ama ufakta olsa mutlaka bir tatil düşünüyorum. Biraz uzaklaşıp dinlenmeye ihtiyacım var.

Özellikle son dönem de inanılmaz baskı ve stres hissediyorum üzerimde ve bu stres bana hiç iyi gelmiyor. O nedenle biraz uzaklaşıp dinlenmeye ihtiyacım var.. Şimdilik eski tatil fotoğraflarımıza bakıp iç geçiyorum..

IMG_20210716_143658.jpg

Arkadaşlarımla gittiğimiz tatil de inanılmaz eğlenmiştik! Tekrar kız kıza tatil bana ilaç gibi gelirdi şu dönemde..

IMG_20210716_143754.jpg

Fotoğraflardan çıkıp gerçek hayata dönecek olursak, yasakların kalkması ile nikahtan nikaha koşar vaziyetteyiz. Bugün çocukluk arkadaşım ve aynı zamanda Avukatımın nikahına katılmak için biraz süslendim. 😂👸

IMG_20210716_140554.jpg

Aslında çok fazla davete katılmayı seven biri değilim kalabalık ortamlar da çok uzun süre kalamıyorum. Yüksek sesli, karmaşık ortamlar da olmaktan hoşlanmıyorum. Ama Canım dostumu en özel gününde yalnız bırakamazdım! Çok mutlu ve heyecanlıydı. O inanılmaz başarılı bir kadın! İyi dileklerim hep onunla..!

IMG_20210716_140834.jpg

Okuduğunuz, vakit ayırdığınız için teşekkür ediyorum. Sevgiyle kalın!

Sort:  

Şu dönemde gerçekten hepimizin ihtiyacı olan şey tatil ve biraz kafa dinlemek gerçekten çok güzel olurdu. Pandemi den dolayı ertleenn düğünler peşpeşe gelmemeye başladı. Hangi düğüne gideceğimizi şaşırdık 😊

 3 years ago 

Birde altın fiyatları var değil mi? 😂😂😂

 3 years ago 

Kız kıza eğlenmenin tadı hiçbirşeyde yok🙈

 3 years ago 

Evet yaşasın kız arkadaşlar 🙏😍✨👸

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Steemit türkiye topluluğunda aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

 3 years ago 

İnsan bazen moral bulmak içinde suslenebiliyor 😁 ben

 3 years ago 

Yasaklar da ruju sürüp sürüp oturduk😂😂 👸✨💗

Mutluluklar

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Trio angels beautiful 👍

 3 years ago 

Thank you 🙏😊

 3 years ago 

Eski dostlar unutulmaz 🤗 ne güzel tatil geçirmişsiniz. Umarım özlediğim sakin tatilini en kısa zamanda gerçekleştirirsin canım benim 🤗

 3 years ago 

İnşallah canım 🙏 Tuğbayla çok istiyoruz tekrar kız kıza bir tatil 😂💗🌼

quality post (1).png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-türkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66