Club100 thediarygame betterlife 23.06.2022/// Mucize! 🙏🤗🌺💗🌈

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhabalar! Nasılsınız? Bugün hava inanılmaz sıcak ve böyle havalar da dışarı çıkmak işkence gibi geliyor bana. Ama mecburen çıkmak zorundayım hastahane de epilasyon için randevum var epilasyon için son aylar bildiğiniz gibi yazın ortalarında yapılmıyor o nedenle gitmek zorundayım.. Öncesinde arkadaşımla buluşup birşeyler içmek istedim bugün hava çok sıcak olduğu için kahvaltı yapmak istemedim onun yerine en sevdiğim ikiliyle güne başladım. Hiç sağlıklı değil biliyorum ama bugün böyle bir motivasyona ihtiyacım vardı. Burası İstanbul /Galataport da bulunan bir mekan tüm mekanlar her zaman ki gibi dolu olduğu için yine yer bulmakta sıkıntı çektik ve boş masa bulduğumuz bir mekana girdik fakat o kadar sıcak ve enerjisizdim ki mekanın adını unuttum maalesef. Ama inanılmaz lezzetliydi herşey fiyatlar klasik İstanbul'un diğer gözde semtlerin de olduğu gibi burada da biraz fazlaydı. 160TL hesap ödedik. Zaten artık ney ucuz ki en temel ihtiyaçlar bile inanılmaz rakamlara ulaştı. Neyseki biraz enerjimi topladım burada güne başlamak beni toparladı. Biraz da dost sohbeti tabiki neye iyi gelmez ki.

IMG-20220521-WA0148.jpg

Oradan ayrıldıktan sonra epilasyon randevum için hastaneye geçtim. Bu kadar sıcak hava da birde epilasyon delimisin dediğinizi duyar gibiyim 😂Emin olun sonrasında bende pişman oldum.

IMG-20220622-WA0003.jpeg

Sonrasında hemen güneşe çıkmamak için hastanenin kafeteryasına çıktım. Burada çay içip birşeyler atıştıdım ve beni almaya gelmesi için eşimi bekledim.

IMG-20220622-WA0007.jpeg

IMG20220622162508.jpg

Eşimi beklerken hastahane önüne çıktım, çıktığım da insanlar bir araba etrafında toplanmıştı hemen yanlarına gittim. Arabanın içerisine yavru kedi kaçmış ve saatlerdir çıkmıyormuş o kadar üzüldüm ki onlarla beraber saatlerce uğraştık çıkarmak için ama çok korktuğu için çıkmadı daha sonra insanlar gitmek zorunda kaldı arabanın sahibi de mecbur kalıp arabayı sanayiye götürmek istedi ama hava hem çok sıcak hemde çok uzun zamandır oradaydı ayrıca bir yere sıkışma ihtimali de olduğu için gitmelerine izin vermedim. Ama artık kediden hiç ses gelmiyordu yaklaşık 40 dakika hiç ses gelmedi o kadar üzüldüm ki öldüğünü düşünüp kahr oldum. Araba sahipleri gitmekte ısrar edince onları daha fazla durduramadm ama içimden bildiğim tüm duaları okumaya başladım bir mucize olması için daha sonra arabalarına binip biraz uzaklaştılar o anda kedinin sesini duydum ve hemen peşlerinden koşup arabayı durdum. Yaşadığını öğrenince hemen itfaiyeyi aradım gelip çıkardılar sonunda o kadar mutlu oldum ki. Dün resmen mucize yaşadım ve bunun için ne kadar şükür etsem az. Hayvanları inanılmaz seviyorum ve onlara karşı çok hassasım zaten herşey onlar için çok zor hayat ve insanlar onlar için tam bir zulüm bide böyle olaylara şahit olunca çok üzülüyorum neyseki mutlu son.. Lütfen arabalarınızı devamlı kontrol edin çünkü bazen sessiz kalabiliyor.

IMG-20220622-WA0018.jpeg

Bugünlük bana yetti kedi için o kadar üzüldüm ki günün geri kalanını evde geçireceğim. Hepinize çok güzel bir gün diliyorum.

Separadores-116.png

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Manually curated by @jasonmunapasee

r2cornell_curation_banner.png

Kedi şanslıymış.Sizin gibi hayvansever bir insana denk gelmiş.
Kurtulmuş olmasına çok sevindim 🙏

 2 years ago 

Bende inanılmaz sevindim resmen mucizeydi çok şükür sapa sağlam çıktı 🙏💗

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38