#Club100 - The Diary Game Better Life -21.05.2022. 👸🌺💗🌈

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhabalar!


Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün güne enerjik başladım ve yapmam gerekenleri planlayıp hızlı bir şekilde işe koyuldum. İlk iş olarak emlakçı ile görüşmemiz vardı oraya giderken Lady de bana eşlik etti. Görüşme biraz zor geçti çünkü Lady aniden kedi peşine koştu bana ufak çaplı bir korku yaşattı neyseki hemen yakaladık. Maalesef tepkilerini çok kontrol edemiyor özellikle diğer köpekleri ve kedileri görünce hemen koşmaya başlıyor. Onu tek dışarı çıkarırken çok zorlanıyorum çünkü ona gücüm yetmiyor beni peşinden sürüklüyor. Devamlı yanımda ödül maması taşımak zorunda kalıyorum onu kontrol edebilmek için. Buda sakin durduğu çok kısa anlardan biri! Bu konuda biraz şikayetcim ondan çünkü küçük hanım hem evde durmuyor tek başına hemde dışarı çıktığımız da dışarıda devamlı aksiyon halinde. Sosyal hayatım tamamen ona endeksli durumda şimdi eğitim programı araştırıyorum bakalım gerçekten iyi bir yer bulursam bu problemimizden kurtulmuş olacağız.

IMG_20220520_230215.jpg

Görüşme sonrası Ladyi eve bıraktıktan sonra eşya taşırken lazım olacak birkaç malzeme almam gerekiyordu Kutu, koli vs. Aradığım şeyleri buldum ama diğer herşey de olduğu gibi burada da fiyatlar saçma oranda artmış mecbur olduğum için almak zorunda kaldım ama bir ürüne ederinden fazla ödediğim de kendimi kötü hissediyorum 😂🤷

IMG20220516213432.jpg

Son olarak yorgun bir halde eve gittim yoğunluktan yemek yemeye fırsat bulamadım. Eve geldiğimde de hemen apar topar atıştırmak için birşeyler hazırladım. Aslında çokta sağlıklı değil ama açıkınca elime ne gelirse hazırlıyorum. Psikolojik olarak mı bilmiyorum ama acıktığım da elim ayağım titriyor ve halsizleşiyorum. O nedenle ara öğünlerimde genel de ufak defek birşeyler atıştırmak zorunda kalıyorum. Bu defa vakit bulamadığım için biraz zor durumda kaldım eve gelirken gözlerim çift görüyordu 🙄😂🤷

IMG20220514143552.jpg

Çook yorucu fakat bir o kadar da verimli bir gün oldu. En azından birçok işi hallettim ama işin asıl kısmı evi toparlamak şimdiden gözümde büyüyor bütün herşey bana şans dileyin çünkü bu aralar çok ihtiyacım var. Neyseki bu sadece bir süreç ve yeni başlangıçların hayali ile motive oluyorum. Umarım herşey hayal ettiğim gibi olur ve sakinliğe kavuşurum. Birçok planım bu taşınma durumundan ötürü ertelenmiş durum da artık herşeyi halledip kafam rahat bir şekilde yaşamak istiyorum. Bu yoğunluk, koşuşturma hiç bana göre değil!

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFa3t56KnTA4eAt9k5pceVt8W5M528hJj8edsWRsjwLp7p2qrW99kaWz5ESr1XQnr4fcQj7EsWsoaZsZvfa...rEyGiPkXd7EnAHFHJ4hF9FwEYBh9Ktd5AV4zcJHrnYm54jYLzHhuqXkZqPZDiU8AshTxYqy9TLbWKUPwXQcagVWPfSX5PtizSB8T1ghmaApfuDQhbfruDDszuC.png

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl
r2cornell_curation_banner.png
Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Congratulations!

Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.

PicsArt_05-07-08.12.13.jpg

Your post is upvoted using @steemcurator06 account by @baycan. Continue making quality content for more support.

 2 years ago 

lady nin gözlerinden belli dışarda hareketli olduğuu :) çok tatlı

 2 years ago 

Evet çok teşekkür ederiz ablası 🤗🌺💗 İnşallah öğrenecek 🐕

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57491.44
ETH 3031.27
USDT 1.00
SBD 2.38