#Club100 - The Diary Game Better Life -20.05.2022-💗🌺🌈👸

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhabalar!


Nasılsınız? Benim son zamanlarda günlerim çok yoğun geçiyor daha önce bahsetmiştim ev arıyorum ama piyasa allak bullak olmuş durumda hiçbirşey ederinden satılmıyor benim gibi ilanları takip edenler çok iyi bilir o kadar komik fiyatlar varki hergün daha çok şaşırıyorum yıkık dökük evlere milyonlar istiyorlar insanlar gerçekten çok fırsatçı tabiki herkes yaptığı satıştan kar elde etmek ister ama şu son zamanlarda ki fiyat artışları akıllara zarar. Kendimden çok diğer insanları düşünüyorum nasıl kira ödeyip normal yaşantılarını sürdürebiliryolar asgari ücretle imkansız şu durumda o parayla yaşayabilmek. Hergün ardı ardına gelen zamanlar insanların akıl sağlığını etkiliyor. BU YAŞAMAK DEĞİL! SADECE ÖLMEMEK İÇİN MÜCADELE..İnsanlar artık yapamıyor sadece ölmemeye çalışıyor. Hızla artan mülteci akını sonrası vatandaş kendi ülkesinde yabancılaştı, ötekileştirildi. Herşey gerçekten çok zorlaştı ve bu beni psikolojik olarak çok etkiliyor çünkü hayatımın hiçbir döneminde gözlerimi yumumup bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyemedim. Ki yılan artık bana da dokundu orası ayrı 😂 Bu defa yılan herkese dokundu ama maalesef herkes üç maymunu oynuyor bakalım yokluk mideyi vurmaya başladığın da mülteci sorunları hane kapılarına kadar dayandığında sessiz kalanlar sessiz kalmaya devam edecek mi?

Neyse biraz doluyum bu konuda çünkü biraz fazla takıyorum kafaya rahat olamıyorum sadece kendimi değil herkesi düşünüyorum tüm canlıları herkes iyi ortamda kaliteli yaşamı hak eder bu lüks değildir! Bu aralar biraz böyleyim o nedenle iştahım da çok iyi değil bugün kahvaltı yapmadım öğlen de canım hafif birşeyler istediği için yeşil ton balıklı salata yaptım ve güne onunla başladım.

IMG_20220520_005719.jpg

Ardından evdeki işler bitince ufak birşeyler hazırlayıp parka gittik Lady evde sıkıldığı için o parkta oyun oynarken bizde birşeyler atıştırmak istedik. Baya iyi geldi açık hava banada.

IMG20220519202238.jpg

Akşam annemle bir yerlere gidip tatlı yedik sohbet ettik. Oda küçük ergen kızlar gibi elinden telefonu düşürmedi belirli yaştan sonra ki ebeveynlere sosyal medya yasaklansın yaptığı paylaşımlara saatlerce güldüğüm için beni engelledi 😂😂

IMG-20220519-WA0025.jpg

Bugünlük böyleydi görüşmek üzere, Hoşçakalın!💗🌺🌈👸


45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFa3t56KnTA4eAt9k5pceVt8W5M528hJj8edsWRsjwLp7p2qrW99kaWz5ESr1XQnr4fcQj7EsWsoaZsZvfa...rEyGiPkXd7EnAHFHJ4hF9FwEYBh9Ktd5AV4zcJHrnYm54jYLzHhuqXkZqPZDiU8AshTxYqy9TLbWKUPwXQcagVWPfSX5PtizSB8T1ghmaApfuDQhbfruDDszuC.png

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60676.09
ETH 2903.83
USDT 1.00
SBD 2.46